|

اولین عرضه خودرو های وارداتی بعد از ۴ سال

قفل عرضه خودروهای وارداتی شکست؛ چانگان CS35 پلاس چند؟

سایپا فراخوان تکمیل ثبت نام و واریز وجه برای خودروی چانگان صادر کرده تا بالاخره قفل عرضه خودروهای وارداتی بشکند.

لینک کوتاه کپی شد

در نهایت بعد از وعــده و وعیدهای بســیار که منتظر خودروهای وارداتی باشید؛ قفل عرضه این خودروها با چانگان چینی شکست و شرکت سایپا برای متقاضیانی که در بهمن مــاه 1401در ســامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتــی ثبت نام کرده بودنــد؛ فراخوان تکمیل ثبت نام و واریز وجه صادر کرده است تا بالاخره قفل عرضه خودروهای وارداتی بشکند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از روزنامه هفت صبح، حسین کاظمی طرقی، معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: آن دســته از متقاضیانی که در بهمن ماه ســال 1401 با فراخــوان وزارت صمت نسبت به تعریف حســاب وکالتی نزد سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اقدام و سپس در ســامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی نسبت به ثبت نام و انتخاب خودروی چانگان CS35 پالس اقدام کرده اند، با اولویت ثبت نام هر متقاضی براساس سامانه عرضه خودروهای وارداتی، امکان واریز وجه و ثب تنام بر اساس موجودی خودروهای چانگان فراهم می شود.

او افزود: با توجه به تعداد خودروهای وارداتی موجود در گمرک بر اساس اولویت تعیین شده در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، نســبت به فراخوان واریز وجه و ثبت نام هر یک از متقاضیان اقدام خواهد شد. متقاضیان مذکور که پــس از کنترل محدودیت هــای ثبت نامی پیامک اطلاع رســانی برای ایشان ارســال می شود، از ســاعت 14 روز شــنبه مورخ 13 خرداد میتوانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی گروه سایپا به نشانی واریز به نســب https://saipa.iranecar.com وجه و ثبت نام اقدام کنند.

معــاون بازاریابی و فروش سایپا افزود برای سایر متقاضیان طرح خودروی چانگان CS35 پلاس براساس اولویت و با ورود خودرو متعاقبًا اطلاع رســانی الزم جهت واریز وجه حائزین شرایط، صورت می پذیرد.

مشخصات فنی چانگان CS۳۵ پلاس

در نسل اول چانگان CS35 ،از پیشــرانه 6/1 لیتری تنفس طبیعی استفاده می شد اما در نسخه پلاس نسل دوم این خودرو، از موتورهای توربوشــارژر بهره برده شده است. پیشــرانه چانگان CS35 پلاس از نوع 4/1 لیتری توربوشارژر است که قدرت حداکثر 158 اسب بخار و 260 نیوتن متر گشتاور را آزاد می کند. گیربکس هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه، با چانگان T-UNI مشترک است و وظیفه انتقال قدرت در چانگان CS35 پلاس را برعهده دارد. سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو در این کراس اوور نیز وجود دارد.  مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 3/6 لیتر در 100 کیلومتر است و با استاندارد عدم آلایندگی یورو 6 عرضه می شود.

کابین و امکانات چانگان CS35 پلاس

کراس اوور وارداتی سایپا در بازارهای هدف به عنوان یک خودروی نسبتا اقتصادی به فروش می رسد و به عنوان یک محصول کامپکت امکانات قابل قبولی دارد. در تیپ 3 که به نوعی تیپ فول CS35 پلاس محسوب می شود، امکاناتی نظیر صفحه نمایش مالتی مدیا لمسی، دوربین پارک بغل زیر آینه، سنسور و دوربین پارک عقب، شش کیســه هوای 10 نقطه ای، تریم چرم مصنوعی، کروز کنترل، اتوهلد، ترمز پارک برقی، چراغ روشــنایی روز، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، اســتارت دکمه ای و... را دارد اما در تیپ 2 سقف پانورامیک حذف می شود و دو کیسه هوا را به جای 6 کیســه هوا داریم. علاوه بر این، رینگ ها در تیپ دو، 17 اینچی هســتند اما در تیپ 3 رینگ های 18 اینچی را داریــم و تهویه اتوماتیک و آینه پارک بغل هم در تیپ 2 دیده نمی شوند.

علام قیمت خودرو توسط شورای رقابت

قیمت نهایی این خودرو با احتساب هزینه ها، گمرک و ... چانــگان CS35 پلاس تیپ ۲ ،یــک میلیارد و 114 میلیون و 419 هزار تومان و مدل چانگان CS35 پلاس تیپ 3 ،یک میلیارد و 182 میلیون و 862 هزار تومان است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی