|

بازی رمزارزی که بیت کوین هدیه می دهد؛ کاربران هجوم آوردن!

bitcoin

می‌توانید با بازی‌های یک نفره موبایلی بیت‌کوین به دست آورید!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گزینه بازی برای کسب درآمد ممکن است در جامعه کمرنگ شده باشد، اما تعداد زیادی از بازی‌های رمزنگاری شده وجود دارند که به شما امکان می‌دهند در حین بازی بیت کوین کسب کنید  و برای به دست آوردن نیازی به خرید NFT ندارید.

بازی Solitaire یکی از محبوب‌ترین بازی‌هایی است که سرشار از پاداش بیت کوین در iOS و Android عرضه می‌شود، با حداقل سه بازی رقیبی که به شما امکان می‌دهد کارت‌های بازی دیجیتال، سست (یا ساتوشی، با نام مستعار 1/100,000,000 BTC) روی  THNDR Games. Club Bitcoin: Solitaire، Bling Financial's Bitcoin Solitaire، و Viker's Solitaire - Card Game 2023.قرار دهید.

هر سه بازی به طور کلی شبیه به هم هستند و یک بازی ساده از بازی یک نفره دیجیتال را ارائه می دهند که مملو از تبلیغات ویدیویی نفرت انگیز است. اما هر سه بازی واقعاً به شما امکان می دهند بیت کوین را در طول مسیر کسب کنید و سپس آن را به کیف پول انتقال دهید. با این حال انتظارات خود را کنترل کنید.

روند قیمت بیت کوین

امروز بیت کوین در سطح قیمتی ۲۶ هزار و ۷۴۲ دلار معامله می‌شود که با حجم معاملات ۱۱.۹ میلیارد دلاری در ۲۴ ساعت گذشته همراه شده است

این ارز دیجیتال در چند روز اخیر شاهد افزایشی حدود 1.30 درصدی بوده است. از نظر ارزش بازار، بیت کوین با ارزش 518 میلیارد دلار، جایگاه برتر خود را حفظ کرده است. عرضه در گردش آن 19,384,918 کوین و حداکثر عرضه این ارز دیجیتال 21,000,000 BTC است.

اگر بیت کوین نتواند از سطح ۲۶ هزار و ۸۷۵ دلار عبور کند، احتمال کاهش آن به سمت سطح حمایت بعدی آن در ۲۶ هزار و ۵۰۰ دلار وجود دارد. این سطح با میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه نیز تقویت شده است. و اگر بیت کوین به زیر سطح ۲۶ هزار و ۵۰۰ دلار برسد، حمایت بعدی آن در حدود ۲۶ هزار و ۲۵۰ دلار پیش بینی می‌شود. علاوه بر این، اگر این سطح حفظ شود و قیمت نتواند از آن عبور کند، بیت کوین ممکن است تا سطح ۲۵ هزار و ۹۰۰ دلار کاهش یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی