|

تحلیلی مهم و تکنیکال!

خبری شوکه کننده برای کاربران اتریوم!

Ethereum

تحلیلی مهم از اتریوم و پیشگویی قیمتی!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ارزش اتریوم در حال حاضر 1870 دلار و حجم بازار 24 ساعته آن به 9 میلیارد دلار رسیده است. روز شنبه، جفت ETH/USD حمایت فوری در سطح 1850 دلار به دست آورد. اگر شمع ها بالاتر از این سطح بسته شوند، پتانسیل جهش صعودی تا سطوح 1920 دلار یا 1945 دلار وجود دارد.

برعکس، اگر یک شکست نزولی زیر سطح 1850 دلار وجود داشته باشد، قیمت اتریوم ممکن است به 1800 دلار یا حتی منطقه حمایتی دو برابری 1770 دلار کاهش یابد. به طور کلی، با توجه به شکل گیری یک کانال صعودی در بازه زمانی 4 ساعته، سوگیری معاملاتی اتریوم صعودی به نظر می رسد.

از طرفی  تقریبا 8 روز دیگر، هاردفورک شانگهای روی زنجیره اتریوم انجام می شود که امکان برداشت اتر از قرارداد های استیکینگ را فراهم می‌کند. به همین منظور، برخی معتقدند این به روز رسانی می تواند فشار فروش مضاعفی را روی این ارز ایجاد کند. تا کنون بیش از 18 میلیون واحد اتریوم توسط کاربران سهام گذاری شده است اما همه این مبالغ به صورت یکجا قابل برداشت نیستند. از این مقادیر، 1.1 میلیون واحد ETH که پاداش استیکینگ به شمار می رود، قابل برداشت می باشد. از طرف دیگر، 158 هزار واحد اتر دیگر نیز وجود دارد که متعلق به شرکت ورشکسته سلسیوس بوده و فروش آن برای این شرکت حیاتی است.

با وجود اینکه همین مقدار چیزی حدود 2.4 میلیارد دلار ارزش دارد، برخی از کارشناسان بر این باورند که این مقدار، معادل تنها 20 درصد حجم معاملات روزانه اتر را تشکیل می‌دهد و از طرف دیگر، امکان برداشت کل اترهای سهام گذاری شده، طی هفته ها و ماه های آینده فراهم می‌گردد. بنابراین وقوع فشار فروش وحشتناک، دور از ذهن می باشد.

 اگر قیمت از میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بازگردد، گاوها سعی خواهند کرد تا سطح ۲ هزار دلار را دوباره به چالش بکشند. اگر آ‌ن‌ها بتوانند بر این مانع غلبه کنند، این جفت ممکن است تا ۲،۲۰۰ دلار صعود کند و اگر قیمت به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، ممکن است معامله‌گران کوتاه‌مدت به برداشت سود خود وسوسه شوند. در چنین شرایطی، این جفت ممکن است به ۱،۷۴۳ دلار و پس از آن، به ۱،۶۸۰ دلار سقوط کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی