|

پیش بینی قیمت!

فاش شدن نقشه بیت کوین؛ صعود در راه است؟

Bitcoin

اتوجه به داده هایی که در چارت تایم فریم ۴ساعته بیت‌کوین مشاهده می‌شود که...!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نسبت حجم بین معاملات روزانه بیت‌کوین در بازار اسپات و بازار مشتقه بیت‌کوین به کف ۱۱ ماهه خود رسیده که نشان می‌دهد تمایل به ریسک در بازار رمزارزها دوباره افزایش یافته است. این نسبت طی ۳ ماه ۸۰٪ کاهش یافته و به کف ۰.۱۱۷ رسیده است که آخرین بار این عدد در ۱۶ می ۲۰۲۲ مشاهده شده بود. طبق نظر سرپرست پژوهش و استراتژی شرکت Matrixport، با سقوط بانک‌هایی مانند سیلورگیت و بانک سیگنچر، مسیر ورود ارز فیات به بازار کریپتو سخت‌تر شده است. این موضوع نشان می‌دهد که میزان نقدینگی در بازار کریپتو ثابت مانده، اما سهم محصولات اهرمی در آن بیشتر شده است.

باتوجه به داده هایی  که در چارت تایم فریم ۴ساعته بیت‌کوین مشاهده می‌شود، محدوده‌های با بیشترین حجم تراکم سفارشات مشخص هستند. مطابق تحلیل‌های قبل ،قیمت در یک محدوده رنج درحال نوسان است. در صورتی که قیمت از بالای محدوده رنج شکسته شود، پرتقاضاترین مقاومت پیش روی بیت‌کوین ،به ترتیب محدوده‌ی ۲۹۵۰۰ الی ۳۰۰۰۰ دلار است. اما در صورت شکست از پایین محدوده تریدینگ رنج ، پرتقاضاترین حمایت پیش روی قیمت ، محدوده ۲۵۰۰۰ دلار است. در صورت رسیدن قیمت بیت‌‌کوین به نواحی گفته شده، احتمال واکنش قیمت وجود خواهد داشت

از طرفی مایکل ون د پوپ (Michaël van de Poppe)، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال اعلام کرده است که کل ارزش بازار ارزهای دیجیتال بالاتر از میانگین متحرک ساده ۲۰۰روزه و میانگین متحرک ۲۰۰روزه خود قرار دارد و معمولاً به پایین‌تر از این محدوده نمی‌رسد. او تأکید کرده است که بیت کوین با عبور از بحران‌های سقوط ترا، سلسیوس، وویجر، اف‌تی‌ایکس و تری اَروز کپیتال از محدوده ۱۵,۰۰۰ دلار به ۲۸,۵۰۰ دلار رسید و احتمالاً در ماه‌های آینده به محدوده ۴۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰ دلار می‌رسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی