|

نهنگ های جدید در راه است؟

نهنگ های رمزارز جانشین بیت کوین را معرفی کردن!

NFT

نهنگ ها می گویند که این 4 توکن می توانند تا سال 2023 20 برابر شوند

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سرمایه گذاران در تلاش هستند تا در برابر سقوط بازار ارزهای دیجیتال پناهگاهی پیدا کنند. با وجود اینکه قیمت توکن بسیار در نوسان است، هنوز فرصت هایی برای کسب درآمد وجود دارد. در این مقاله به چند مورد از توکن هایی که توجه تحلیل گران را به خود جلب کرده اند می پردازیم:

Dash 2 Trade (D2T)

مرحله دوم پیش فروش D2T در حال حاضر به فروش رسیده است و 5.16 میلیون دلار در کمتر از دو هفته جمع آوری کرده است. Dash 2 Trade مفهومی است که توسط Learn 2 Trade ایجاد شده است، یک شرکت سیگنال تجاری بسیار محبوب که قرار است در سه ماهه اول سال 2023 راه اندازی شود.

هدف این پلت فرم ارائه بینش های مبتنی بر بازار به سرمایه گذاران به منظور کمک به آنها در تصمیم گیری آگاهانه است. برای بهبود تجربه معاملاتی، D2T سیگنال های معاملاتی، تجزیه و تحلیل اجتماعی و حتی تحلیل احساسات بازار را ارائه می دهد. به گفته تیم توسعه، Dash 2 Trade آرزو دارد پایانه معاملاتی بلومبرگ برای ارزهای دیجیتال باشد. برای خودکارسازی فرآیندهای معاملاتی و بهینه سازی تمام روش های معاملاتی، این پلتفرم دارای قابلیت های اتوماسیون و بک تست نیز می باشد. Dash 2 Trade شامل یک سرویس اعلان است که به سرمایه گذاران از تمام لیست های جدید توکن در صرافی های متمرکز هشدار می دهد و اطلاعاتی را در اختیار آنها قرار می دهد که قبلاً فقط برای سرمایه گذاران نخبه در دسترس بود. جای تعجب نیست که اعداد پیش فروش D2T با پتانسیل بسیار فوق العاده بوده اند.این ارز دیجیتال قبلاً بیش از 6,598,878 دلار (تقریباً 6.5 میلیون دلار) افزایش یافته است.

توکنCalvaria

توکن (RIA) Calvaria یک پروژه کاملاً جدید بازی رمزنگاری با پتانسیل تسلط بر بازار بازی برای کسب درآمد است. توسعه دهندگان Calvaria دو مانع اصلی را برای پذیرش گسترده بازی Web3 شناسایی کردند. در حالی که سرمایه گذاران پتانسیل بازی های Web3 را می بینند، کاربران این را نمی بینند. پیش فروش Calvaria که در حال حاضر در مرحله 4 از 10 است و نزدیک به 1.8 میلیون دلار است، در حال افزایش است. از آنجایی که قیمت توکن بومی RIA در هر مرحله پیش فروش به طور قابل توجهی افزایش می یابد، سرمایه گذاران به سمت پروژه GameFi به سرعت در حال رشد هجوم می آورند.در مرحله 4، قیمت هر توکن 0.025 دلار است، اما در مرحله 5، قیمت به 0.03 دلار افزایش یافته و توکن ها در مرحله 10 0.055 دلار قیمت دارند.

توکنIMPT

 تیم IMPT با قرار دادن اعتبارات کربن در زنجیره، دنیای اعتبارات کربن را بسیار کارآمدتر از همیشه می کند. پیش از این، سیستم اعتبار کربن بسیار غیرشفاف بود. فقط برای مشاغل قابل اجرا بود و تجارت با آنها ناکارآمد و قدیمی بود. اعتبارات کربن را می توان به صورت NFT در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در بلاک چین معامله کرد. به گفته شرکت Broadridge Financial Solutions، بازار اعتبار کربن احتمالاً تا سال 2030 از 50 میلیارد دلار فراتر خواهد رفت، در حالی که صنعت زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) احتمالاً از 30 تریلیون دلار خواهد گذشت.

بیش از 25000 کسب و کار، از جمله شرکت های بزرگ صنعتی مانند مایکروسافت، ریور آیلند، آمازون و سامسونگ، قبلاً برای پلت فرم خرید IMPT ثبت نام کرده اند.با این کار، پیش فروش IMPT اکنون 12.9 میلیون دلار جمع آوری کرده است و به سرعت در حال فروش است. قیمت توکن IMPT با هر مرحله از پیش فروش به 0.023 دلار افزایش یافته است.

توکنRobotEra (TARO)

برای سرمایه‌گذارانی که از متاورس لذت می‌برنداست، TARO یکی از دارایی‌های دیجیتالی است که باید مراقب آن باشید. این دارایی توکن بومی RobotEra است، یک پلتفرم متاورس جهانی که به بازیکنان اجازه می دهد به عنوان آواتار به سیستم آن دسترسی داشته باشند.هر بازیکنی توانایی خرید زمین، خرید ملک و کمک به ظاهر کلی دنیای مجازی را دارد. RobotEra همچنین دارای متاواژه های مشترکی است که در آن بازیکنان می توانند در فعالیت های مشترک از ورزش و بازی گرفته تا تبدیل شرکت کنند. از آنجایی که همه آیتم‌ها توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند، بازیکنان هم مالک هر چیزی هستند که می‌خرند. TARO یکی از جدیدترین پیش فروش های بازار است و هنوز در مراحل اولیه است. با این وجود، این دارایی با پتانسیل صعودی قابل توجه است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها