|

بهترین کمک به شیبااینو؟!

اتفاقی سنگین و پرخطر برای کاربران شیبااینو!!

Shiba Inu

شیبااینو Shiba Inu همچنان در بازار ارزدیجیتال حضور پررنگی دارد، اما این محبوبیت خیلی کمکی به آن نکرده است...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیبااینو Shiba Inu همچنان در بازار ارزدیجیتال حضور پررنگی دارد، اما این محبوبیت خیلی کمکی به آن نکرده است که از هجوم بازار خرس کریپتو در امان باشد. میم کوین نه تنها از نظر قیمتی شکست خورده است، بلکه تعداد کاربران فعال آن نیز رو به کاهش بوده است. داده ها نشان می دهد که سرمایه گذاران دیگر مانند گذشته به شیبا اینو علاقه ندارند.

تعداد کاربران فعال Shiba Inu به شدت در حال کاهش است، شیبا اینو در اوج بازار گاوی خود، یکی از پر جنب و جوش ترین اکوسیستم ها می‌باشد که فضای ارزدیجیتال را مدیریت می کرد. تعداد کاربران فعال آن به سرعت افزایش یافته بود و تعداد دارندگان آن به بالای 1 میلیون رسیده بود. اما اکنون همه این روزها گذشته است و SHIB، مانند بقیه بازار ارز دیجیتال، با مراحل ابتدایی آنچه که از بازار نزولی انتظار می‌رود سر و کار دارد.

شیبااینو Shiba Inu در حال حاضر شروع به نوسانات منفی در این زمینه کرده است زیرا آدرس های فعال آن به شدت کاهش یافته است. در ماه اوت، آدرس‌های فعال SHIB به حدود 20 هزار رسیده است، اما اکنون، این تعداد کمتر از 10000 کاهش پیدا کرده است. بر اساس حرکت 7 روزه، 15.76 درصد کاهش یافته است زیرا سرمایه‌گذاران بیشتری در این زمان‌های متعددی از بازار عقب‌نشینی می‌کنند.

در تعداد آدرس‌های جدیدی که برای میم کوین ایجاد می‌شود، همین اتفاق افتاده است. همچنین شاهد کاهش دو رقمی بر مبنای حرکت 7 روزه 13.43 درصدی بود. این امر حتی پس از آن رخ می دهد که توسعه دهندگان بازی مورد انتظار SHIB Eternity CCG را راه اندازی کردند. این بازی به طور گسترده ای در میان جامعه محبوب است، اما بر اساس قیمت یا علاقه سرمایه گذاران، کمکی به شیبااینو نکرده است، از آنجایی که Shiba Inu در اکتبر 2021 به بالاترین قیمت خود دست یافت، به نظر می رسد که از آنجا یک مارپیچ نزولی داشته باشد. تاکنون بیش از 88 درصد از ارزش تاریخی خود را از دست داده است. با این حال، هنوز حدود 42 درصد از پایین ترین دوره چرخه خود افزایش یافته است.

با عرضه بازی SHIB Eternity، صحبت‌های بیشتری در مورد میم کوین به گوش می‌رسید، اما قیمت آن ثابت ماند. 77 درصد از صاحبان شیبااینو در زیان هستند که شیبا یکی از دارایی هایی است که کمترین نرخ سود را در برترین ارزهای دیجیتال دارد. حتی ذخایر نهنگ اتریوم در این مدت به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. در حال حاضر 5.08 درصد از دارایی آنها را با 126.2 میلیون دلار تشکیل می دهد که از تقریباً یک میلیارد دلار در بالاترین سطح تاریخ کاهش یافته است.

شیباSHIB در حال حاضر حدود 5.48 درصد کاهش یافته و در زمان نگارش این مقاله با قیمت 0.0000103 دلار درحاا معامله بود. این ارز در حال حاضر چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار ۶ میلیارد دلار است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی