|

تحلیلی تکنیکال!!

سیگنال های بیت کوین!

Bitcoin

در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه بازار رمزارزها شاهد رشد بوده...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در ساعات نخست معاملات روز چهارشنبه بازار رمزارزها شاهد رشد بوده و‌ اکثر کوین‌ها در محدوده سبز قرار دارند،بیت‌کوین با رشد کمتر از ۱ درصد به قیمت ۲۴ هزار ودر طول ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱۴.۱۶ میلیون دلار لیکویید شده است.قیمت بیت‌کوین در محدوده کف کنج صعودی خود مورد حمایت خریداران قرارگرفته و افزایش اندکی را تجربه کرده است. در صورت صعود بیشتر، بیت‌کوین همچنان مقاومت قدرتمند ۲۵ هزار دلاری را در پیش دارد که به‌واسطه عرضه شدید در این ناحیه، تابه‌حال موفق به عبور از آن نشده است.

بااین‌وجود در الگوی فعلی بیت‌کوین قیمت درحال فشرده شدن بوده و امکان بروز یک حرکت سریع در این محدوده افزایش یافته است؛ اما شمایل چارت و همچنین سایر داده‌ها وضعیت بیت‌کوین را بیشتر نزولی نشان می‌دهند.همچنین شبکه سلسیوس که اخیرا ورشکستگی خود را اعلام کرده است، مجوز لازم برای فروش بیت‌کوین‌های تازه استخراج‌شده را دریافت کرده تا بتواند بخشی از خسارات واردشده را پوشش دهد؛ گفتنی است بر اساس گزارش‌های منتشرشده، این شرکت بالغ‌بر ۲.۸ میلیارد دلار برای پرداخت بدهی کسری بودجه دارد.

مقامات امنیتی در این زمینه اظهار داشته‌اند که سلسیوس می‌خواهد برای جبران ضررها به افزایش استخراج کریپتویی بپردازد. سلسیوس نیز در این زمینه اطمینان خاطر داده که این بخش از عملیات ماینینگ از سیستم مدیریت دارایی شرکت مجزاست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها