|

برترین رمزارز!

تحلیل قیمت رمزارزها امروز (26 مرداد)

Bitcoin

اگر بخواهیم قیمت های امروز رمزارزها را تجزیه و تحلیل کنیم شواهد موجود دربازار نشان میدهد که ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اگر بخواهیم قیمت های امروز رمزارزها را تجزیه و تحلیل کنیم شواهد موجود دربازار نشان میدهد که خرس‌ها شروع به فعالیت وابتکار عمل کرده‌اند، زیرا بیشتر توکن های که در لیست 10 رمزارز برتر هستند اکنون در منطقه قرمز قرار دارند.

رمزارزها

بیت کوین (BTC)

بیت کوین (BTC) بازنده اصلی امروز است که حدود 1.36 درصد کاهش یافته است.بیت کوین (BTC) نمی تواند برای مدت طولانی بالاتر از مرز 24000 دلار بماند، به این معنی که گاوهای بازار ممکن است به زمان بیشتری برای جمع آوری قدرت و سرمایه نیاز داشته باشند. در حال حاضر، باید به سطح حمایت محلی 23615 دلار توجه زیادی کرد. اگر خریداران این موقعیت را از دست بدهند، قیمت بیت کوین سقوط خواهد کرد و به زودی منطقه 23000 دلاری را آزمایش خواهد کرد. بیت کوین در زمان انتشار با قیمت 23801 دلار درحال معامله بود.

بایننسBNB/USD

بایننس کوین (BNB) نیز از این قاعده مستثنی نیست چون حدود 0.93 درصد کاهش یافته است.بایننس کوین (BNB)  مانند بیت کوین (BTC) وارد معامله می‌شود زیرا ممکن است توکن صرافی بومی قبل از رشد احتمالی با اصلاح جزئی روبرو شود. در حال حاضر، سناریوی محتمل‌تر آزمایش سطح 305.7 دلار و به دنبال آن شکست کاذب است. چنین سناریویی زمانی می تواند اتفاق بیفتد که کندل های روزانه به زیر 310 دلار در نمودار روزانه بسته شود. و بایننسBNB در زمان انتشار با قیمت 314.3 دلار وارد معامله شد.

کاردانوADA/USD

کاردانوCardano (ADA) با افت 0.63 درصدی که داشت اصلاح قیمتی داشت و جزء «بزرگترین سودآوران» است.برخلاف سایر ها،  توکن های رمزارز کاردانو (ADA) اکنون بالای سطح 0.5472 دلار ثابت شده است. اگر وضعیت تا پایان روز تغییر نکند، حرکت رو به بالا ممکن است به زودی برای آزمایش منطقه 0.60 دلار ادامه یابد. ADA در زمان انتشار با قیمت 0.5586 دلار وارد معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی