|

بیت کوین درچه وهله ای قراردارد؟!

bitcoin

بیت‌کوین با حرکت صعودی روز گذشته خود بار دیگر به...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین با حرکت صعودی روز گذشته خود بار دیگر به بالای سطح ۲۰ هزار دلار رسید؛ اما درنهایت تا زمانی که قیمت از تراکم شکل ‌گرفته شده خارج نشود، همچنان روند کلی نزولی به نظر می‌رسد.

پس از خروج از این الگو، اولین سیگنال برای صعود بیشتر بیت‌کوین می‌تواند تثبیت بالای سطح ۲۲ هزار دلار باشد.داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهند که جفت ارز بیت‌کوین به دلار آمریکا در آن روز به 20085 دلار رسیده است که بهترین عملکرد آن از 30 ژوئن بوده است.

قیمت بیت‌کوین در ماه ژوئن ۳۷.۹٪ کاهش را تجربه کرد که بدترین عملکرد ماهانه آن از بازار خرسی ۲۰۱۱ تاکنون به شمار می‌رود؛ قیمت بیت‌کوین در آن بازه زمانی زیر ۱۰ دلار بود.

با بالا ماندن تورم در ماه ژوئن و پررنگ شدن افق رکود اقتصادی و نیز پایین ماندن فعالیت در شبکه بیت‌کوین، همچنان شرایط بازار پرریسک است. اگرچه بیشتر فعالیت موجود در شبکه مربوط به تجمیع بوده و موجودی آدرس‌های بیش از یک بیت‌کوین و وال‌ها در حال افزایش است؛ همچنین موجودی صرافی‌ها نیز با نرخ بالایی در حال کاهش بوده است.در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در محدوده 20216 دلار درحال معامله بوده است.

ازطرفی متیو هایلند، تحلیلگر معروف دنیای رمزارزها، بیان کرد:

بیت کوین برای اولین بار پس از سقوط به زیر 20000 دلار، واگرایی صعودی را در تایم فریم روزانه با موفقیت نصیب خود کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها