|

ارزان ترین های سایپا

قیمت انواع پراید امروز ۲۱ خرداد ۱۴۰۱؛ ارزانترین مدل پراید کدام است؟

پراید ۱۳۲ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد.

لینک کوتاه کپی شد

قیمت پراید ۱۱۱ امروز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در بازار آزاد خودرو به ۲۰۳ میلیون تومان رسید. پراید ۱۳۱ امروز با یک میلیون تومان کاهش قیمت ۱۸۳ میلیون تومان بود. پراید ۱۳۲ با دو میلیون تومان افزایش قیمت به ۱۷۷ میلیون تومان رسید.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از فرارو، سایپا ۱۵۱ هم ۱۸۴ میلیون تومان به فروش رسید. تیبا دو امروز یک میلیون تومان ارزانتر از روز پنجشنبه بود و ۲۰۴ میلیون تومان به فروش رسید.

قیمت خودرو‌های سایپا در بازار آزاد

پراید ۱۳۲ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود.

بعد از تیبا صندوقدار، ساینا دنده‌ای ارزان‌ترین خودرو در حال تولید توسط سایپا محسوب می‌شود. ساینا دنده‌ای در واقع نسخه به روزرسانی شده تیبا است. تیبا دو یا تیبا هاچبک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، ارزان‌ترین خودرو تولید شده سایپا هستند.

همه تولیدات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا s، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودرو‌ها به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و جعبه‌ دنده پنج‌سرعته مجهز شده‌اند. گران‌ترین خودرو تولید داخل سایپا در بازار آزاد شاهین است.

شاهین جدیدترین خودرو تولیدی سایپا نیز به شمار می‌رود. شاهین از نظر پیشرانه دارای همان موتور تیبا است که برای جبران توان ناکافی به توربو مجهز شده است. تنها خودرو شرکت سایپا با جعبه دنده اتوماتیک، کوئیک اتومات است. کوئیک اتوماتیک پلاس هم به تنها پیشرانه تولید شده سایپا یعنی M15 مجهز شده است. بین مدل‌های مونتاژی سایپا نیز سیتروئن C3 و کیا سراتو قیمت بیشری دارند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها