|

یارانه رمضان

جا ماندگان بخوانند؛ واریز یارانه رمضان تا کی ادامه دارد؟

یارانه ماه رمضان

بالاخره دولت یارانه ۱۵۰ هزار تومانی رمضان را به حساب سرپرستان خانوار واریز کرد. اما بسیاری از افراد هنوز این یارانه را دریافت نکرده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

واریز یارانه رمضان از ساعت ۲۴ بامداد جمعه ۲۶ فروردین ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد. بنابر اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، تمامی بانک‌ها موظفند تا پایان امروز شنبه ۲۷ فروردین ماه مبالغ مربوط به یارانه رمضان را به حساب مشمولان واریز کنند.

به گزارش «شایانیوز» پیگیری‌های تجارت‌نیوز نشان می‌دهد اسامی دریافت کنندگان یارانه رمضان از روز پنجشنبه ۲۶ فروردین ماه در اختیار شبکه بانکی قرار گرفته و به تعویق افتادن و ناهمزمان بودن موعد پرداخت این یارانه به سیستم بانکی مربوط است.

اما سیستم بانکی ملزم است تا پایان امروز تمامی اعتبارات مربوط به یارانه ۱۵۰ هزار تومانی رمضان را واریز کند. بر این اساس افرادی که هنوز یارانه ۱۵۰ هزار تومانی را دریافت نکرده‌اند می‌توانند تا پایان امروز فروردین ماه ها صبر کنند و منتظر واریز یارانه باشند. چون ممکن است برخی از بانک‌‌ها واریز یارانه را با تاخیر انجام دهند.

همچنین مشمولان یارانه رمضان برای اطلاع از اینکه مشمول یارانه هستند یا نه، باید با سازمان هدفمندی تماس بگیرند. پیش از این دولت در دو مقطع ۲۲ بهمن و فرارسیدن عید نوروز مبالغی را تحت عنوان یارانه مناسبتی پرداخت کرده بود.

ارزش ریالی این یارانه ها به ترتیب ۱۰۰ و ۱۵۰ هزار تومان بودند. وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی دریافت کنندگان این یارانه ها را شناسایی و به سازمان هدفمندی یارانه‌ها معرفی کرده بود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی