|

بررسی آلت کوین ها،بیت کوین و...

افزایش کرونا؛رمزارزها تحت تعقیب؟

bitcoin

با کاهش بیشتر ارزش‌ دارایی های ارز دیجیتال توکن ها به دلیل عدم اطمینان جهانی در بحبوحه افزایش تورم و ادامه وضعیت کووید-19، شتاب خود را از…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-با کاهش بیشتر ارزش‌ دارایی های ارز دیجیتال توکن ها به دلیل عدم اطمینان جهانی در بحبوحه افزایش تورم و ادامه وضعیت کووید-19، شتاب خود را از دست داد.بیت کوین، محبوب ترین ارز رمزنگاری شده جهان، در ساعت 12:10 بعد از ظهر 24 ساعت قبل با 41761.80 دلار یا 1.22 درصد کمتر از ارزش خود معامله شد. ارزش بازار بیت کوین به زیر 800 میلیارد دلار رسید و حجم تجارت 24 ساعته در 900 میلیون دلار ثابت ماند.

اتر، توکن بومی پلتفرم اتریوم و دومین ارز رمزپایه محبوب، نیز طی 24 ساعت گذشته سقوط کرد. در زمان انتشار کمی بالاتر از 3100 دلار یا 2.80 درصد کاهش یافت.ارزش بازار این ارز دیجیتال محبوب به 356 میلیارد دلار کاهش یافت و حجم معاملات 24 ساعته به 734.10 میلیون دلار رسید. سایر ارزهای دیجیتال کوچکتر به دلیل حرکت ضعیفی که در بازارهای سکه مجازی در سراسر جهان مشاهده می شود، ضربه خوردند. ناظران بازار از سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال خواسته‌اند تا با احتیاط عمل کنند زیرا وضعیت ناپایدار است.

بیت کوین

ادول پاتل، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Mudrex، یک پلتفرم جهانی سرمایه‌گذاری رمزنگاری مبتنی بر الگوریتم، در مورد روند فعلی بازار ارزهای دیجیتال، گفت: «سرمایه بازار ارزهای دیجیتال جهانی 1 درصد کاهش یافت، در حالی که حجم بازار افزایش یافته است. 1 درصد در 24 ساعت گذشته.بیت کوین و اتریوم به معاملات زیر 42000 دلار و 3400 دلار ادامه دادند.

قیمت بیت کوین از زمانی که در 10 نوامبر به بالاترین حد خود یعنی 69000 دلار رسید، به طور پیوسته کاهش یافته است. «سایر ارزهای دیجیتال نیز افت مشابهی را تجربه می‌کنند. Cardano که عملکرد بهتری از BTC و ETH داشت، 7 درصد کاهش یافته است. در همین حال، Stacks نزدیک به 13 درصد، ETC و THETA 7 درصد افزایش یافتند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها