|

سطح اصلاحی فیبوناچی

کاردانو موقعیت خرید؟

cardano

قیمت Cardano چه الگویی را در نمودار روزانه ترسیم کرده است آیا روند صعودی را برای گاوها پیش‌بینی می‌کند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-قیمت Cardano یک الگوی نزولی را در نمودار روزانه ترسیم کرده است و روند صعودی را برای گاوها پیش‌بینی می‌کند. ADA الگوی نمودار غالب را تأیید کرد که 40٪ صعود را بر روی رادار ایجاد کرد،سیگنال هایی در بالای مرز بالایی درحال اجرا می باشد.قیمت Cardano به شدت از الگوی فنی حاکم خارج شده است، ADA اندکی عقب نشینی کرده است و قبل از صعود به بالاتر،باید پای خودرا محکم کند.

مانع قیمت Cardano در سطح اصلاحی فیبوناچی 78.6% در 1.51 دلار است. تکمیل این مقاومت، مدل IntotheBlock In/Out of Money Around Price (IOMAP) بر اساس حجم است، که نشان می دهد بزرگترین خوشه از 208300 آدرس، 3.38 میلیارد ADA را با قیمت متوسط ​​1.51 دلار خریداری کرده است.

کاردانو

ADA ممکن است با مانع دیگری در میانگین متحرک 100 روزه (SMA) در 1.65 دلار، سپس در بالاترین سطح 3 دسامبر در 1.72 دلار، مصادف با خط مقاومت ارائه شده توسط شاخص معکوس حرکت (MRI)، سپس در SMA 200 روزه روبرو شود.با این حال، اگر فشار فروش افزایش یابد، کاردانو ممکن است پشتیبانی فوری در سطح اصلاحی فیبوناچی 61.8٪ در 1.42 دلار پیدا کند. اگر ADA به کاهش خود ادامه دهد، توکن ممکن است به سمت مرز بالای الگوی فنی حاکم در 1.39 دلار سقوط کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها