|

سرمایه گذاران چه می دانند؟

قضیه سونامی نگهداری بیت کوین چیست؟

bitcoin

با افزایش 60 درصدی قیمت بیت کوین در سال گذشته، علیرغم نوسانات سه ماهه چهارم، بسیاری از سرمایه گذاران قصد دارند چه کاری انجام دهند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-با افزایش 60 درصدی قیمت بیت کوین در سال گذشته، علیرغم نوسانات سه ماهه چهارم، بسیاری از سرمایه گذاران ممکن است به جای خرج کردن، بزرگترین ارز دیجیتال جهان رانگهداری کنند.به گفته شرکت BitPay، یکی از بزرگترین پردازشگرهای پرداخت رمزنگاری در جهان میباشد که  مصرف کنندگان و مشاغل به طور فزاینده ای شروع به استفاده از توکن های دیجیتالی غیر از بیت کوین برای خرید کرده اند.

این شرکت به بلومبرگ گفت، سال گذشته، استفاده از بیت کوین در تاجرانی که از BitPay استفاده می کنند، به حدود 65 درصد از پرداخت های پردازش شده کاهش یافته است که این میزان از 92 درصد در سال 2020 کاهش یافته است. خرید اتر 15 درصد از کل، استیبل کوین ها 13 درصد و سکه های جدید اضافه شده به بیت پی در سال 2021 - Dogecoin، Shiba Inu و Litecoin - 3 درصد را تشکیل می دهند.

بیت کوین

استفاده از توکن های جایگزین تا حدی افزایش یافت زیرا کسب و کارهای بیشتری شروع به استفاده از استیبل کوین برای پرداخت های فرامرزی کرده اند. زمانی که قیمت کریپتو کاهش می‌یابد، مصرف‌کنندگان تمایل دارند به سمت استیبل کوین‌ها – که ارزش آن‌ها قرار است ثابت بماند – حرکت کنند و از اوایل نوامبر کاهش یافته است.

توکن هایی مانند Doge نیز سال گذشته سروصدا کردند، به لطف طرفدارانی مانند ایلان ماسک، مدیر اجرایی شرکت تسلا محبوبیت زیادی بدست گرفتند.با وجود افزایش 60 درصدی قیمت بیت کوین نسبت به سال گذشته، علیرغم نوسانات سه ماهه چهارم، بسیاری از سرمایه گذاران قصد دارند به جای خرج کردن، روی بزرگترین ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

BitPay در سال 2011 تاسیس شد، زمانی که تعداد کمی از شرکت ها سکه های دیجیتال را پذیرفتند. امروزه به طور متوسط ​​حدود 66000 تراکنش در ماه را پردازش می کند. این بخش کوچکی از حجم ویزا است: شبکه کارت اعتباری 206 میلیارد تراکنش را در سال منتهی به 30 ژوئن 2021 پردازش کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی