|

فروش کراس اوور SX5 فرداموتورز؛ 749 میلیون قسطی!

فرداموتورز خودرو FMC SX5 را با اقساط 18 و 24 ماهه بدون بهره به فروش می‌رساند.

لینک کوتاه کپی شد

این خودروساز در طرح زمستانه خود تنوع در شرایط خرید اقساطی ایجاد کرده و خودرو FMC SX5 را با اقساط 18 و 24 ماهه بدون بهره به فروش می‌رساند.

به گزارش «شایانیوز» به نقل ار عصرایران؛ در شرایطی که خریداران کراس‌اوورهای جدید بازار خودرو در انتظار معرفی محصول جدید خودروسازی فردا هستند تا رقیب تازه نفس کراس‌اوورهای معرفی شده را به لیست مقایسه و خرید خود اضافه کنند، فردا موتورز نوید آغاز عرضه FMC T5 را داد.

1311500_572

رد پای کراس اوور FMC T5 مدتی است در اخبار خودرویی دیده می‌شود و بعد از رونمایی خصوصی در جمع نمایندگی های فرداموتورز ، زمزمه‌های آغاز عرضه این خودرو تا یک ماه آینده به گوش می‌رسد. علاوه براین فردا موتورز با اعلام آغاز طرح فروش زمستانه محصولات خود، از ادامه عرضه محصولات پیشین خود خبر داده است.

این خودروساز در طرح زمستانه خود تنوع درشرایط خرید اقساطی ایجاد کرده و خودرو FMC SX5  را با اقساط 18 و 24 ماهه بدون بهره به فروش می‌رساند. در جدول منتشرشده از سوی فردا موتورز موعد تحویل خودروهای عرضه شده در این طرح 120 روز کاری اعلام شده است.

جدول فروش به شرح زیر است:

1311554_499

علاقمندان خرید محصولات فرداموتورز می توانند به نمایندگی‌های مجاز این خودروساز مراجعه کرده و یا رای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 48645000-021 تماس بگیرند.

خودرو "فردا SX5" چه ویژگی هایی دارد؟

"فردا SX5 "دومین محصول مونتاژی شرکت خودروسازی فردا است که با داخلی سازی ۲۰ درصد به خط تولید این شرکت آمده و در جایگاه یک کراس اوور متوسط قرار می گیرد.

این خودرو به پیشرانه 1.6 لیتری ۴A92 میتسوبیشی مجهز است که ۱۲۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند.

جعبه دنده اتوماتیک CVT نسل سوم هم توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی فردا SX5 می رساند. این جعبه دنده حالت تعویض دنده مصنوعی تیپ ترونیک، حالت برفی و حالت اسپرت را در خود دارد.

فرمان کمکی برقی، سانروف، سنسور نور، سنسور باد لاستیک، کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، کامپیوتر سفر، تهویه الکتریکی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، تریم داخلی چرم، کروز کنترل و… از جمله امکانات فردا SX5 است.

1311501_401

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی