|

قدم بزرگ بایننس در راستای حمایت از محیط‌زیست

خبری مهم برای دارندگان BNB!

BNBبایننس

بزرگترین صرافی رمزارز دنیا اعلام کرد به زودی گزارش‌دهی سنجه‌های حکمرانی، اجتماعی و زیست‌محیطی (ESG) را آغاز خواهد کرد. این گزارش‌دهی تحت…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بزرگترین صرافی رمزارز دنیا اعلام کرد به زودی گزارش‌دهی سنجه‌های حکمرانی، اجتماعی و زیست‌محیطی (ESG) را آغاز خواهد کرد. این گزارش‌دهی تحت یک چارچوب توسعه یافته توسط مجمع جهانی اقتصاد انجام خواهد شد.

به گزارش شایانیوز و نقل از تجارت نیوز این اقدام بایننس استرالیا را به اولین پلتفرم صرافی رمزارز دنیا تبدیل می‌کند که علاوه بر خدمات معاملاتی گزارشهای ESG هم صادر می‌کند.

این خبر از طریق توئیتر بایننس استرالیا اطلاع‌رسانی شد. در این توئیت به این نکته اشاره شد که این موضوع یک گام بلند در حل معضلات پیش روی رشد صنعت غیرمترکز بوده است. لای تراورز، مدیر اجرایی بایننس اعلام کرد از مدت‌ها قبل اظهارنظرهای منفی و اطلاعات غلط در مورد انتشار کربن، این صنعت را تحت فشار قرار داده است.

وی مدعی شد با وجود تلاش‌های این صنعت برای بهبود نوآوری و توسعه تکنولوژیک برای اقتصادهای سراسر دنیا، سرخط خبرهای دنیا پر از اطلاعات غلط است که جو حاکم بر بازار را منفی می‌کند. با تمام این مسائل، بایننس با آغاز انتشار گزارش‌های ESG گام بلندی را در تسهیل شفافیت در صنعت دارایی‌های دیجیتال بر خواهد داشت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی