|

افزایش گس ها!

اتریوم چراغی در تاریکی؟

ethereum

معامله گران با توجه به نوسانات و بی ثباتی در بازار به دیگر صرافی ها پناه می برند و معاملات و تراکنش های زیادی بین صرافی های مختلف صورت می گ…

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-معامله گران با توجه به نوسانات و بی ثباتی در بازار به دیگر صرافی ها پناه می برند و معاملات و تراکنش های زیادی بین صرافی های مختلف صورت می گیرد و در این صورت فشار فروش و کارمزد افزایش می یابد. برای معامله گرانی که قصد دارند دارایی خود را انتقال دهند،پرداخت کارمزدی به مبلغ ۵۰ دلار ناخوشایند است.

اکنون با افزایش این کارمزد ها در فشار فروش تعداد تراکنش ها به بالاترین حد خود و هزینه گس( کارمزد تراکنش ها مبتنی بر اتریوم)حدود ۹۰۵ Gwei افزایش یافته است.  بین این صرافی ها uniswap تنها صرافی بود که بیشترین کارمزد را دریافت کرده است حدود ۱۶ درصد از هزینه این تراکنش ها متعلق به این صرافی می باشد.

بهای گس بعد از بازگشت میزان نوسانات بازار رمز ارزها در حالت عادی قرارگرفت ،هزینه کارمزد های اتریوم به ۱۵۰ رسید. و در ساعات اولیه امروز اتریوم در عرض یک ساعت حدود ۲۰ درصد ریزش داشت ولی دوباره اصلاح قیمت انجام داد و به ۳۸۰۹۰ دلار دست یافت و اکنون در حال اصلاح روند نزولی خود می باشد،  آرام آرام خود را بازیابی می کند و اکنون در منطقه اصلی بالای ۴۰ هزار دلار قرار دارد.با توجه به شواهد موجود در بازار اکنون شرایط رمز ارزها در حال بهبود می‌باشد و نشان میدهد جریان فروش و خروجی از صرافی ها و افزایش هزینه های گس به خاطر ریزیش بازار نیست.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی