|

۲۰ میلیون ریپل از کیف پول ناشناس!

بازهم نهنگ های رمز ارز حماسه آفریدند!

ریپل

صرف نظر از اینکه بازار ارز دیجیتال در اصلاح ۱۰ درصدی و قیمت در روندی نزولی حرکت می کند، اما در همین بحبوحه بسیاری از نهنگ های ریپل...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-صرف نظر از اینکه بازار ارز دیجیتال در اصلاح ۱۰ درصدی و قیمت در روندی نزولی حرکت می کند، اما در همین بحبوحه بسیاری از نهنگ های ریپل تصمیم به انتقال حجم بالایی از سرمایه خود به صرافی های دیگر گرفته اند حرکت نهنگ ها میتواند  موقعیت مثبت برای هولدرهای این ارز دیجیتال محسوب شود.

 تراکنش های مشابه

بر اساس شواهد موجود و داده های بلاک چین این کیف پول ناشناس تقریباً ۲۰ میلیون دلار از دارایی رمز ارز را به کیف پول ناشناسی که در  صرافی Bitstamp می‌باشد انتقال داده است، سرنوشت این دارایی انتقال داده شده فعلاً نامشخص می باشد. جالب اینجاست که این کیف پول ناشناس حدود ۲۰ میلیون دلار ریپل در خود جای داده است و حدوداً ۵۱ میلیون از این دارایی را هولد کرده است، از قبل هم این کیف پول ناشناس همین میزان رمز ارز به این صرافیBitstamp انتقال داده بود، و تراکنش آنها به دوقسمت تقسیم می شود که ارزش هر کدام ۱۰ میلیون دلار می باشد، همچنین نشان می دهد که این کیف پول ناشناس وجوه زیادی را به صرافی منتقل خواهد کرد و همان میزانی که انتقال داده است رو دوباره برمیگرداند.

ریپل

بسیاری از افراد در جامعه رمز ارزها بر این باورند که این کیف پول ناشناس غیر مجاز می باشد در صورتی که این کیف پول ناشناس به طور آشکارا و رسمی با این صرافیBitstamp در ارتباط است وکاربران از کیف پول ناشناس این صرافی به عنوان کیف پول سرد برای نگهداری دارایی و همچنین به عنوان نقدینگی استفاده می کنند، ولی مشکل اینجاست که هر کیف پولی که در صرافی های ارز دیجیتال عضو هست باید آدرس و نام گذاری شود و نکته شک برانگیز این کیف پول ناشناس همین بی هویت بودن آن است.

بررسی عملکرد ریپل

همینطورکه بازار در روندی نزولی با اصلاح قیمت منفی در حال حرکت است ارزش ریپل در همین حوالی حدود ۱۰ درصد کاهش یافت ولی امروز تقریبا توانست ۳% اصلاح قیمت داشته باشد در این روند تعداد هولدر های ریپل افزایش و ارزش ریپل نسبت به قبل یعنی از یک دلار به0.95 کاهش یافت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی