|

۹میلیون دلار غارت!

دراین بحبوحه مراقب کلاهبرداران رمزارز باشید!

arzdigital

آیا کلاهبرداران ارزدیجیتال در ماه اکتبر توانستند با استفاده از استریم های تقلبی که در یوتیوب وجود دارد حدود ۹ میلیون دلار غارت کنند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-کلاهبرداران ارزدیجیتال در ماه اکتبر توانستند با استفاده از استریم های تقلبی که در یوتیوب وجود دارد،حدود ۹ میلیون دلار غارت کنند. کلاهبرداران اکنون روش های مختلفی را برای کلاهبرداری از قربانیان خود ابداع کردند، همانطور که در اخبار های قبل گفتیم خیلی از کلاهبرداران با ساخت اکانت های فیک و جعلی به قربانیان وعده هدایای جعلی می دهند و تمام این پیام ها را در یوتیوب و فضاهای مجازی پخش میکنند و قربانیان آن را به دام می اندازند.

همچنین تحقیقات و شواهد موجود در بازار نشان می دهد که کلاهبرداران اقدامات خود را افزایش داده اکنون از ویدیو های یوتیوب افراد با نفوذ و مهم در صنعت ارز دیجیتال به عنوان تبلیغ پاداش های جعلی استفاده می کنند، بر اساس تحقیقات و شواهد موجود در بازار نشان می دهد که کلاهبرداران ارز دیجیتال به راحتی توانسته‌اند در ماه اکتبر با همین تبلیغات جعلی پاداش، خیلی از افراد را به دام بندازند و از افراد بی تجربه حدود ۹ میلیون دلار کلاهبرداری کنند، کلاهبرداری ها از طریق ارز هایی مانند: بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، کاردانو، ریپل و شیبا اینو باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها