|

اتریوم، آولانچ وسولانا...

۳لایه ساختاری جدید در بلاک چین توسط اوربز!

arzdigital

اوربز (ORBS)، پلتفرمی ایجاد کرده که به کسب و کارها اجازه می دهد بلاکچین مورد نیاز خود را انتخاب کنند...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-اُربز(به انگلیسی: Orbs؛ نماد: ORBS) یک ارز دیجیتال رمزپایه یا رمزنگاری شده است. ارز اُربز در عمل یک توکن غیر قابل استخراج است. توکن های غیر قابل استخراج در ابتدا توسط خالق آن توکن استخراج شده اند و سپس به عموم عرضه می شوند.اوربز (ORBS)، پلتفرمی ایجاد کرده که به کسب و کارها اجازه می دهد بلاکچین مورد نیاز خود را انتخاب کنند. یعنی یک بلاکچین عمومی هایبرید که برای “دنیای واقعی” توسعه داده شده است.

اوربز زیرساخت پیشرو در بلاک‌چین پابلیک بوده و دست به معرفی ۳ لایه ساختاری جدید زده است.‌Orbs بار دیگر با یک پیشنهاد کاملا جدید، بلاک‌چین را تحت‌تاثیر قرار داد. این کار به‌منظور تقویت ساختارها انجام شد و هم‌زمان با لایه ۱ و لایه ۲ مانند اتریوم، سولانا و اولانچ و اپلیکیشن‌های آن‌ها شروع به کار کرد. اربز را می‌توان یک زنجیره ۳ لایه در نظر گرفت که لایه دیگر در بالای لایه‌های اول و دوم به‌موجب ایجاد امنیت آن‌ها شده و از آن برای استقرار قرارداد هوشمند و بهبود آن استفاده می‌شود.

این تغییرات باعث انجام تراکنش‌های متعدد به‌طور هم‌زمان شده و به‌عنوان‌مثال منجر به جابه‌جایی پول در بین پول‌ها و خزانه‌ها با بالاترین بازدهی خواهد شد. این تنها یک نمونه از کاربرهای این لایه جدید است و بنابراین با ایجاد یک استراتژی پیچیده بازدهی بیشتری در سیستم ایجاد می‌شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی