|

ارزش بیت کوین‌های ساتوشی ناکاموتو!

ارزش بیت کوین به بیش از 60 میلیارد دلار رسید؟

bitcoin arzdigital

ارزش بیت کوین در دارایی‌های ثروتمندان جهان چقدر است؟ آیا این دارایی‌ها قابل فروش می باشد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-ارزش موجودی بیت کوین ساتوشی ناکاموتو (BTC) اکنون بیش از 60 میلیارد دلار است ساتوشی ناکاموتو اکنون به دلیل افزایش قیمت دارایی دیجیتال ، یکی از ثروتمندترین افراد جهان می باشد.ساتوشی ناکاموتو ، خالق بیت کوین ، به لطف افزایش قیمت اخیر دارایی دیجیتالی ، یکی از ثروتمندترین افراد جهان است. ارزش بیت کوین ، در روند صعودی اخیر خود ، تا 62.945 دلار افزایش یافت و ارزش فعلی آن به 62.000 دلار رسید.

با توجه به نرخ ارز فعلی و تعداد تخمین زده شده سکه هایی که ساتوشی در اختیار دارد ، او درده 20 ثروتمند برتر جهان قرار خواهد گرفت.بر اساس گزارش Whale Alert ، تخمین زده می شود که خالق "طلای دیجیتالی" حدود 1 میلیون بیت کوین (BTC) سرمایه دارد، اگرچه برخی از مکتب ها معتقدند انبار او حدود 750،000 بیت کوین است ، در حالی که برخی دیگر معتقدند که بیش از 1 میلیون است. با این حال ، اجماع عمومی این است که ساتوشی ناکاموتو دارای 1 میلیون BTC میباشد‌.

بنابراین ، این بدان معناست که افزایش قیمت فعلی می تواند ثروت این مبتکر را به 60 تا 61 میلیون دلار برساند و او را در لیست 20 میلیاردرهای برتر Forbes قرار دارد. این بدان معناست که او بالاتر از ژانگ ییمینگ چین خواهد بود ، اگرچه ثروتش هنوز بسیار کمتر از راب والتون از والمارت است.اگر ارزش دارایی دیجیتال به 100000 دلار برسد ، ناکاموتو می تواند یکی از 10 ثروتمند برتر جهان شود.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها