|

رابطه مشکوک وپنهانی سحر قریشی و مهدی طارمی ادامه دارد! +فیلم لو رفته

sahar ghoreyshi shayanews

در ویدئوی این مطلب مهدی طارمی و سحر قریشی را می بینید که در یک مرکز خرید با هم در حال قدم زدن هستند.

لینک کوتاه کپی شد

سحر قریشی هنرمندی پرحاشیه است که به کمک همین حاشیه ها توانست به شهرت خیلی بیشتری برسد اما موضوع این است که خانم سلبریتی با رفتار های نا متعارف و نادرست، خود را بر سر زبان ها انداخت و ظاهرا جنبه معروف شدن هم نداشت!

به گزارش «شایانیوز» در سال 97 مهدی طارمی متنی عاشقانه منتشر کرد و پس از آن حسین ماهینی هم تیمی وی با لهجه بوشهری زیر متن طارمی نوشت : سی خاطرِ دومادمون عروس دوس میداریم … همین جمله شروعی بود برای انتشار یک رابطه!

سحر قریشی

دقایقی بعد از این اتفاق در فضای مجازی بمبی از خبر ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی رخ داد و پس از آن هم عکس های دونفره شان پخش شد. اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و گویی رابطه مهدی و سحر به انتهای خط رسید. حسن ختام این ماجرا هم عکس های آتلیه ای لو رفته سحر قریشی با مهدی طارمی بود تصاویر که خیلی ها معتقدند سحر برای انتقام از طارمی منتشر کرده است.

سحر قریشی

اما با اینکه مدت هاست از جدایی سحر قریشی و مهدی طارمی می گذرد هنوز حواشی مربوط به آنها گرم است.ویدئوی زیر از قدم زدن این دو در شاپینگ است. در اوج شایعات رابطه این دو  رسانه های قطری در شبکه های اجتماعی فیلمی مخفی که گفته می شود مهدی طارمی و همسرش در یکی از مراکز تجاری کشور قطر می باشند منتشر دادند.

این فیلم بخاطر اینکه از دور فیلمبرداری شده کیفیت زیادی برای تایید موضوع ندارد اما دیدن حرکات و رفتار آشنا در فیلم می تواند شما رو به نتیجه واقعی برساند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    قبلا جذابتر بود،....

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها