|

تبدیل چهره ملوس و نچرال ترلان پروانه به صورتی عملی و زشت! +عکس

tarlan parvane shanews

ترلان پروانه بازیگر جوان ایرانی است که از دوران کودکی اش در سینما و تلوزیون ایفای نقش کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

ترلان پروانه بازیگر جوان و با استعداد سینما و تلوزیون است که از کودکی اش در نیای هنر و بازیگری حضور داشته و ایفای نقش کرده است اما زمانی که بزرگ شد با انجام کارهایی مثل زاویه دار کردن فک و تزریق ژل لب باعث شد تا محبوبیتش کم شود.

به گزارش «شایانیوز» ترلان پروانه را از بچگی همه می شناسند. در آن زمان از بازیگران کودک بسیار زیبا و ملوس سینما بود اما وقتی بزرگ شد، تحت تاثیر جو تغییراتی بر روی صورتش انجام داد که باعث شد تا چهره ای غیر طبیعی و حتی زشت داشته باشد. متاسفانه در میان بازیگران خانم ایرانی عمل های زیبایی بسیار رایج شده که گاهی نه تنها زیبا نمی شوند بلکه منجر به زشت شدنشان نیز می شود. در ادامه عکس هایی از قبل و بعد ترلان پروانه را مشاهده می کنید.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

 ترلان پروانه

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه:

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

وی ازدواج نکرده و مجرد است اما چندین بار شایعاتی درباره ی ازدواج و روابط ترلان پروانه با افراد سرشناسی مثل ارسلان قاسمی،سعید عزت‌اللهی و فرشاد احمدزاده نیز شنیده می شد که هر کدام داستان های خاص خودشان را داشتند و در آخر هیچ کدام هم به سرانجام نرسید.

ترلان پروانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    خوره پولاتون رو خرج چی میکنین توکه بی صاحب هم هستی

  • ناشناس ارسالی در

    خبر خیلی مهمی بود
    بالاخره این خبر میتونه برای اقتصاد و سیاست و...تاثیر بسزایی داشته باشه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی