|

سلفی سیاه و سفید ترلان پروانه با چشمانی آهویی!

tarlan parvane shanews

ترلان پروانه بازیگر جوان و زیبای ایرانی عکسی جدید از خود نتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

ترلان پروانه بازیگر جوان و جذاب ایرانی است که از دوران کودکی در دنیای هنر ایفای نقش داشته است. ترلان پروانه با بیش از 1.7 میلیون فالوور در اینستاگرام فعالیت دارد و هر از چند گاهی پست یا استوری منتشر می کند. ترلان پروانه سال گذشته از سوی یک وبسایت حوزه ی سینما بـه نام TC Candler به عنوان 100 زن زیبای جهان انتخاب شد.

به گزارش«شایانیوز» ترلان پروانه به تازگی عمل زیبایی زاویه سازی فک و تزریق ژل لب انجام داده است که همین موضوع باعث شد تا چهره این بازیگر جوان از طبیعی بودن خود در بیاید که البته مشخص است خود ترلان از این عمل راضی است چون در تمام عکس هایش سعی در نشان دادن زاویه فکش دارد. در ادامه سلفی سیاه، سفید و زیبای ترلان پروانه را مشاهده می کنید.

ترلان پروانه

بیوگرافی ترلان پروانه:

ترلان پروانه 18 تیر 1377 در شیراز متولد شد، او یکی از بازیگران جوان سینما و تلویزیون میباشد که از دوران کودکی وارد این حرفه شده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک، یک برادر بزرگتر از خود بنام عرفان دارد، مادرش پریسا فروغی خانه دار که علاقه زیادی به بازیگری داشت و پدرش مهندس است.

وی ازدواج نکرده و مجرد است اما چندین بار شایعاتی درباره ی ازدواج و روابط ترلان پروانه با افراد سرشناسی مثل ارسلان قاسمی،سعید عزت‌اللهی و فرشاد احمدزاده نیز شنیده می شد که هر کدام داستان های خاص خودشان را داشتند و در آخر هیچ کدام هم به سرانجام نرسید.

ترلان پروانه

ترلان پروانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • رضا ارسالی در

    ترلان اخه کجاش خوشگله؟ اگه ترلان خوشگله پس دکتر رزیتا دغلاوی نژاد و مهلقا جابری و دنیا جهانبخت چی هستند؟ ترلان رو بزاری کنار این سه تا ترلان ناخن کوچیکه اینا هم حساب نمیشه تو خوشگلی. رزیتا دختر عروسکی ایرانه تازه بدون عمل و ارایش که به دختر پسر کش و دلبر و دلربای ایرانم مشهوره هنرمند و سوپر مدل جهانی هم هست. مهلقا و دنیا هم که سوپر مدلای خوشگل و معروفن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها