|

خانم بازیگر با موهای پریشان؛ مثلا حواسش نیست!+عکس

azadeh zareie shayanews

آزاده زارعی بازیگر سریال جذاب «آوای باران» عکسی جدید از خود با موهای باز منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

آزاده زارعی بازیگر جوان و با استعداد ایرانی است که با بازی در سریال جذاب «آوای باران» به شهرت رسید. این سریال عامل محبوبیت وی بود. این بازیگر با استعداد پس از ایفای نقش در این سریال بسیار کم کار شد و بیشتر در فضای مجازی فعالیت دارد که البته با عکس های متفاوتی که از خود به اشتراک می گذارد مخاطبان بسیاری را جذب کرده است. نحوه لباس پوشیدن و عکس هایی که آزاده زارعی از خود در اینستاگرام منتشر می کند بسیار با نقش باران در این سریال متفاوت است!

به گزارش «شایانیوز»، آزاده زارعی علاقه زیادی به عکس های با ژست «محو در افق» و «مثلا حواسش نیست» دارد و بیشتر تصاویر وی با همین ژست ها در اینستگرامش منتشر می شود. در ادامه عکس جدیدی که آزاده زارعی از با موهای باز و پریشان خود منتشر کرده را مشاهده می کنید.

آزاده زارعی

زارعی در کپشن پستش نوشت:

همه جا دیواره و پنجره رو خواب دیدیم

میشینیمو وایستادنه یه پیرمردو میبینیم...

بیوگرافی آزاده زارعی:

آزاده زارعی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۰ خرداد سال ۱۳۶۸ است و اصالتا اصفهانی است. او فارغ التحصیل رشته کارگردانی سینما از دانشگاه فرهنگ و هنر تهران است. وی همچنین منشی صحنه چند فیلم سینمایی نیز بوده است.

azadeh_zareie_1527009419

مرد دلخواه خانم بازیگر کیست؟

خانم آزاده زارعی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است اما می گوید مرد مورد علاقه اش برای ازدواج باید قد بلند، تحصیلکرده ، آقا و محترم و زن فهم باشد!

آزاده زارعی و برادرش
آزاده زارعی و برادرش
آزاده زارعی و جمشید هاشم پور
آزاده زارعی و جمشید هاشم پور

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها