|

تیکه سنگین شهره قمر به عکس های فیلتردار بازیگران!

shohreh ghamar shayanews

شهره قمر بازیگر جوان سینما که ادعا کرده عکس هایش بدون فیلتر و خدادادی است.

لینک کوتاه کپی شد

شهره قمر از جمله بازیگران کم کار اما پر حاشیه در فضای مجازی می باشد. از آن جایی که یک پزشک زیبایی گفته بود سحر قریشی چهره ای نچرال و طبیعی دارد با یک سری از واکنش ها روبرو شد که اینبار شهره قمر با انتشار تصاویری از خود ادعا داشته عکس هایش بدون فیلتر و خدادادی است که در ادامه عکس و گفته هایش را که از خود به اشتراک گذاشته را می بینیم.

Untitled

 

شهره قمر کیست؟

شهره قمر متولد ۱۲ مهر ۱۳۷۲ در کردستان است. بازیگری را از سنین نوجوانی را آغاز کرده و فیلم انعکاس نیز اولین تجربه سینمایی وی است. شهره قمر فعالیت هنری اش را در سال 1388 یعنی از سن 15 سالگی شروع کرد و اولین بار در فیلم سینمایی انعکاس بازی کرد و توانست با بازی خوب، نامش را در سینما تثبیت کند. در فیلم انعکاس نوجوانی بود که در قالب زنی اغواگر قرار گرفت و توانست با بازی خوب و باور پذیرش با اولین فیلمش نام خود را در سینما تثبیت کند.

Untitled

شهره قمر همیشه از چهره واقعی اش فرسنگ ها فاصله گرفته و تنها تکیه اش به بازیگریش بوده است و طرفدارانش او را به دلیل گریم های متفاوتی که دارد، دختر هزار چهره می نامند و خودش هم به این جمله اعتقاد دارد. قمر وجه تمایز خود را با دیگر بازیگران، داشتن گریم های متفاوت و تغییر صدای خاص می داند. او سعی می کند طوری تغییر صدا بدهد که با نقش های مطابقت داشته باشد. وی هیچ علاقه ای به بازی در سریال و تله فیلم تلویزیونی ندارد .

شهره قمر در اینستاگرامش از ترانه علیدوستی، حامد بهداد، سحر قریشی ، پرستو صالحی و اخیرا نیز از محمدرضا شریفی نیا انتقاد کرده است.

Untitled

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها