|

شبنم قلی خانی در گلف از تجربه اولش گفت!

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی چند استوری در مورد بازی گلف گذاشت و در آخر عکسی از خودش در حالی که این ورزش را تجربه می کند استوری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شبنم قلی خانی بازیگر معروف و مطرح ایرانی که حاشیه کمی در فضای مجازی دارد و دستی هم در کارهای هنری دارد و هر روز هم از ورزش کردنش فیلم می گیرد تصویری از گلف بازی کردنش به اشتراک گذاشت که می بینید:

3

2

 این بازیگر زن به شدت فعال است و با اینکه یک پایش ایران است و پای دیگرش استرلیا ولی بازهم کلی فعالیت هنری و … انجام می دهد.

بیوگرافی شبنم قلی خانی:

شبنم قلی خانی در 19 آبان 1356 در تهران متولد شد. او دارای دیپلم ریاضی فیزیک است و در دانشگاه در رشتهٔ تئاتر قبول شد و گرایش طراحی صحنه را برگزید. پس از آن ، در کنکور کارشناسی ارشد در گرایش کارگردانی تئاتر مشغول به تحصیل شد و هم اکنون فارغ التحصیل شده است. او عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد ایران بود و به آموزش بازیگری و تئاتر می پرداخت. شبنم قلی خانی هم چنین بازیگری به کودکان را برای چندین سال در یک مؤسسهٔ فرهنگی تدریس می کرد. او استاد کارگردانی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و لیسانس طراحی صحنه را در سال از دانشگاه آزاد اسلامی تهران دریافت کرد.

ماجرای آشنایی و ازدواج شبنم قلی خانی و همسرش:

شبنم:خواهر رضا و خواهر من که هر دو از ما بزرگتر هم هستند، دوستان صمیمی یکدیگر بودند. زمانی که در دانشگاه قبول شدم. برای درس ماکت سازی احتیاج داشتم یک نفر به من کمک کند. خواهرم گفت برادر دوستم در رشته معماری تحصیل می کند و می تواند به تو کمک کند. آشنایی ما از ساخت این ماکت آغاز شد و در نهایت خواهرهای ما برایمان این نقشه را کشیدند و در نهایت سال 86 با هم ازدواج کردیم.

شبنم قلی خانی و همسرش
شبنم قلی خانی و همسرش

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها