|

عکس یهویی از نوید محمدزاده و فرشته حسینی

مدتی است که رابطه نوید محمدزاده و فرشته حسینی علنی شده و عکس های مشترک زیادی از این دو منتشر شده است.

لینک کوتاه کپی شد

مدتی است که رابطه نوید محمدزاده و فرشته حسینی علنی شده است چند وقت پیش نوید محمدزاده با انتشار کلیپی در صفحه اینستاگرامش تولد فرشته حسینی را تبریک گفت حالا هم عکس دو نفره ای از این دو در صفحات مجازی منتشر شده است.

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده  متولد 17 فروردین ماه 1365 در ایلام می باشد اصالتا کُرد است. وی از سال 87 وارد حرفه بازیگری شد و در فیلم در میان ابرها به کارگردانی روح اله حجازی به ایفای نقش پرداخته بود. پس از آن با حضور در فیلم عصبانی نیستم توانست به خوبی بدرخشد و نظر منتقدین را جلب نماید و بسیاری از ان ها وی را لایق دریافت سیمرغ بهترین بازیگر مرد از جشنواره فجر 32 می دانستند که با فشارهای گروهی خارج از سینما فیلم عصبانی نیستم از جشنواره حذف شد و سیمرغ به او نرسید.

وی در سال 94 برای بازی در فیلم ابد و یک روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر تندیس بهترین بازیگر  نقش مکمل مرد را دریافت کرد. پس از آن نیز جایزه بهترین بازیگر جشنواره بین المللی براتیسلاو 2015 را برای بازی در فیلم ناهید دریافت نمود. وی همچنین در هجدهمین جشن خانه سینما در سال 95 بار دیگر برای بازی در فیلم ابد و یک روز تندیس بهترین بازیگر مکمل مرد را گرفت.

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد  ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶ بازیگر افغان تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است. وی از پدر و مادری مهاجر و افغانستانی ‌تبار در تهران متولد شد. پدر و مادرش حدود ۳۰ سال پیش به دلیل بروز جنگ در افغانستان به ایران مهاجرت کردند و در تهران ساکن شدند.

فرشته حسینی علاقه اش را در دنیای بازیگری در تهران دنبال کرد و از کلاس های بازیگری اصغر محبی، مهتاب نصیرپور، محمد رحمانیان از جمله بازیگران پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران بهره گرفت. او با ایفای نقش در فیلم «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی که کارگردانی افغان تبار در ایران است، توانست در جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش جایزه بهترین بازیگر زن را برای بازی در این فیلم از آن خود کند.

ماجرای نوید محمدزاده و فرشته حسینی در اینستاگرام

چندی پیش فرشته حسینی با تبریک تولد نوید محمدزاده در صفحه اینستاگرام خود شایعاتی را در مورد این دو بازیگر آغاز کرده بود. او در صفحه اینستاگرامش با انتشار تصویری از خود و نوید محمدزاده نوشت: «برای همیشه تو را آنگونه به‌ یاد می‌آورم ایستاده بر روی صخره‌ای با شکوهِ دریا و آرامشِ آسمان. تو همانی که خود دیدی به چشمِ دل. همانی که هیچکس هنوز نمی‌داند! تولدت مبارک»

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها