|

ویس منتشر نشده از آزاده نامداری بعد از 40 روز

امروز مصادف با چهلمین روز درگذشت آزاده نامداری مجری سرشناس کشورمان شاهین صمدپور ویسی از وی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد
1

اواسط فروردین بود که پیکر بی جان آزاده نامداری مجری سرشناس کشورمان در محل سکونتش در سعادت آباد کشف شد بی شک فوت خانم نامداری اولین شوک خبری 1400 بود. سناریوهای زیادی در خصوص علت مرگ وی مطرح شد که قوی ترین آن خودکشی بود حالا مصادف با چهلمین روز درگذشت آزاده نامداری شاهین صمدپور دوست و همکار خانم نامداری ویسی از وی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده است.

بیوگرافی آزاده نامداری

آزاده نامداری متولد نهم آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است. او کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به تهیه کنندگی سعید غفاری و رضا داستانی به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای کرده و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌ای گشت. وی در سال ۱۳۹۴، با سجاد عبادی پسر رحیم عبادی ازدواج کرد. آزاده نامداری و سجاد عبادی در مهر ماه سال ۱۳۹۵ صاحب دختری به نام گندم شدند. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها