|

عذر خواهی آناهیتا درگاهی بخاطر سوتی اش! + فیلم

چند روز پیش اشتباه من در برنامه آقای جیرانی باعث رنجش خیلی از دوستان شد..

لینک کوتاه کپی شد

چند روز پیش اشتباه من در برنامه آقای جیرانی باعث رنجش خیلی از دوستان شد شاید دوستان توقع اشتباه از بنده نداشتن. حقیقتا حق با شماست من به عنوان بازیگری که سه ماه با یک متن، نویسنده اش و گروه حرفه ای زنگی کردم اجازه اشتباه نداشتم ممنون از تمام کسانی که با توضیحاتشون در رابطه با اشتباه بنده در یک برنامه سینمایی بهم یادآوری کردن که بنده به عنوان یک انسان مخصوصا کسی که حرفه اش سینماست اجازه خطا ندارم. امروز روز بهتری است برای من چون احساس می کنم  این مهم به بنده یادآوری می کند که حواس و دقتم رو بیشتر از پیش جمع کنم

با احترامات فائقه، آناهیتا درگاهی

ازدواج آناهیتا درگاهی با اشکان خطیبی

آناهیتا درگاهی تابحال دوبار ازدواج کرده است. ازدواج اول او یک تجربه ناموفق در کنار محمد پروین بود و همسر فعلی او اشکان خطیبی بازیگر کشورمان است.

هنوز زمان زیادی از ماجرای جدایی آناهیتا درگاهی و محمد پروین نگذشته بود که خبر ازدواج اشکان خطیبی در رسانه ها منتشر شد.آناهیتا درگاهی سال 95 پای سفره عقد با اشکان خطیبی نشست و راهی خانه بخت شد.

خبر ازدواج آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی، توسط اشکان خطیبی در برنامه دورهمی رسانه ای شد و این بازیگر جوان در برنامه خندوانه از ورود آناهیتا درگاهی به زندگی اش ابراز خوشحالی کرد و از علاقه اش به او گفت. این زوج هنرمند زندگی عاشقانه ای در کنار هم دارند و از زوج های بی حاشیه و پر انرژی دنیای هنر هستند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی