|

برای خانم بازیگر دعا کنید

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در آخرین پست اینستاگرامش از مردم خواست که برایش دعا کنند.

لینک کوتاه کپی شد

فریبا نادری که یکی از بی حاشیه ترین هنرمندان محسوب می شود و در فضای مجازی جنجال خاصی ندارد در آخرین پستی که از خود منتشر کرد از مردم طلب دعا کرد.

فریبا نادری در پستش نوشت:

میتوان زیبا زیست…
نه چنان سخت که از عاطفه دلگیر شویم،
نه چنان بی مفهوم که بمانیم میان بد و خوب!
لحظه ها میگذرند
گـــــرم باشیم پر از فــــکر و امید…
عشـــــق باشیم و سراسر خــورشید…
برای مشکل من دعا کنید عزیزانممممم

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد. ادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت.

ازدواج اول فریبا نادری یکی از خبرسازترین ازدواج ها میان هنرمندان بود خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

فریبا نادری و مسعود رسام سال 83 با هم آشنا شدند و دو سال بعد در سال 85 با هم ازدواج کردند. عمر زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر نبود و سال 88 مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت. فریبا نادری با وجود 27 سال اختلاف سن با مسعود رسام و آگاه بودن به بیماری او و مخالفت پدرش تن به این ازدواج داد و زندگی عاشقانه ای در کنار همسرش داشت.

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد. فریبا نادری یک سال بعد از ازدواجش برای اولین بار مادر شد و تولد دخترش حال و هوای دیگری به زندگی او و همسرش بخشید.

منبع: نمناک

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی