|

عکس عجیبی که ریحانه پارسا از خودش منتشر کرد!

ریحانه پارسا عکس عجیب و غریبی از خودش را به اشتراک گذاشت

لینک کوتاه کپی شد

ریحانه پارسا بازیگر جوان و مطرح تلویزیون و سینما بود. ریحانه پارسا بعد از مهاجرتش به ترکیه حاشیه های زیادی داشت و به خاطر جذب فالوور دست به هر کاری میزد. ریحانه پارسا در صفحه رسمی اینستاگرامش عکسی عجیب منتشر کرد که این عکس با باز خورد زیاد کاربران فضای مجازی همراه شد.

در ادامه شما می توانید عکس ریحانه پارسا را در زیر متن مشاهده نمایید:

reyhaneparsaj_1619038928

ریحانه پارسا با انتشار عکس های عریانش 500k فالوور گرفت!

ریحانه پارسا بازیگر ایرانی که به ترکیه مهاجرت کرده و عکس های مبتذل و پورنی می گذارد این بار کاملا لخت شد. ریحانه پارسا عکسی در صفحه رسمی اینستاگرامش منتشر کرد که این عکس متفاوت تر از عکس های دیگر است و کاملا ریحانه به سیم آخر زده و قصد دارد که یک پورن استار شود. تحلیلگران می گویند: ریحانه پارسا در مدت یک هفته با منتشر کردن عکس های عریانش 500 هزار کاربر را جذب خود کرد.

ریحانه پارسا با منتشر کردن این عکس ها چه از طریق تبلیغات چه از طریق سایت شرطبندی در آمد های نجومی ای را کسب می کند. 

samiraart68_1618851375_1

ریحانه پارسا بازیگر مطرح تلویزیون و سینما کشورمان است. ریحانه پارسا بازیگر نام آشنای ایران پس از خروج از ایران حواشی زیادی را به همراه داشت. ریحانه پارسا عکسی از خود در حال در آوردن شلوارش منتشر کرد.

ریحانه پارسا پس از خروج از ایران در کانون حاشیه ها قرار گرفت، اظهارات ریحانه پارسا درباره مشکلاتی که داخل ایران برایش به وجود آورده اند و یا راتباطش با پویان مختاری و کشف حجابش ریحانه پارسا را سرزبان ها انداخت.

reyhaneparsaj_1617836596

طبق شواهد ریحانه پارسا با یک برنامه از پیش تعیین شده کار خود را پیش برد ،اما این بازیگر سابق تلویزیون وسینما که همیشه به دنبال حاشیه سازی بوده است تیر آخر را چند روز پیش زد و اعلام کرد قصد دارد اقدام به کارهای خلاف عرف بزند.

ریحانه پارسا پس از این اظهارات جدید که در استوری اینستاگرام خود منتشر کرده بود پستی عجیب گذاشت، در این پست او عکسی برهنه از خودش منتشر کرد.

اما این پایان ماجرا نبود و ریحانه پارسا تمامی عکس های خود به خصوص عکس های قدیمی و همان عکس های برهنه اش را پاک کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها