|

دوچرخه سواری پریناز ایزدیار با تیپی جنجالی در طبیعت زیبا

پریناز ایزدیار بازیگر محبوب و بااستعداد ایرانی که در فیلم های ابد و یک روز و متری شیش و نیم با بازی فوق العاده اش بسیار درخشید

لینک کوتاه کپی شد

پریناز ایزدیار بازیگر محبوب و بااستعداد ایرانی که در فیلم های ابد و یک روز و متری شیش و نیم با بازی فوق العاده اش بسیار درخشید. با انتشار عکسی از خودش که در حال دوچرخه سواری است با تیپی جنجالی در طبیعتی بسیار زیبا همه را شگفت زده کرد.

nf

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار بازیگر جذاب کشورمان متولد ۸ شهریور سال ۱۳۶۴ در شهر بابل به دنیا آمد. وی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. خانوادهٔ ایزدیار موافق تحصیل او در رشتهٔ بازیگری نبودند به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشتهٔ تجربی را انتخاب کند ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به رشتهٔ هنر تغییر رشته داد. پدرش یکی از مخالف‌های سر سخت رشتهٔ وی بود و مایل بود که او رشتهٔ حقوق بخواند ولی برعکس مادرش خیلی مایل بود که او رشتهٔ بازیگری را ادامه دهد. 

وی دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می‌باشد. در سال ۱۳۸۵ برای بازی در فیلم سینمایی یک مرد، یک شهر تست بازیگری داد و قبول شد. وی با ایفای نقش در تله‌فیلم «ماه در سایه» (۱۳۸۸) به کارگردانی سعید ابراهیمی‌فر، قدم به عرصه‌ تلویزیون گذاشت. ایزدیار در تله فیلم های زیادی بازی کرد و با کارگردان‌هایی همچون فرزاد موتمن، مسعود آب‌پرور و علیرضا امینی کار کرد. پنج کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او بود که در ماه رمضان پخش شد. وی در این سریال موفقیت زیادی کسب کرد. او همچنین در فیلم ورود آقایان ممنوع در چند سکانس بازی کرد ولی نسبت به بازی در سریال پنج کیلومتر تا بهشت موفقیت چشمگیری کسب نکرد. 

پریناز+ایزدیار

پریناز ایزدیار بازیگر مشهور زن ایرانی تصویری از خود بدون آرایش منتشر کرد که مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت.

نکته جالب اینجاست که واکنش کاربران به این تصویر (و کلا تصاویر) پریناز ایزدیار بسیار مثبت است و کمتر کسی به او بی احترامی می کند (بر خلاف صفحات سایر بازیگران) و شاید یکی از مهم ترین دلیل آن بدون حاشیه بودن این بازیگر باشد که در عین معروفیت و محبوبیت به دنبال ایجاد حاشیه های مختلف و اظهار نظرهای گوناگون نیست.

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در بابل بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و دارای تحصیلات لیسانس گرافیک می باشد.

628902341+(1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها