|

عکس عاشقانه علی ضیا با گوشی لاکچری/ مخاطب خاص علی ضیا کیست؟

استوری جدید و عاشقانه علی ضیا با گوشی آیفون 12 پرو مکس

لینک کوتاه کپی شد

استوری جدید و عاشقانه علی ضیا با گوشی آیفون 12 پرو مکس.علی ضیا مجری تلویزیونی با انتشار سلفی متفاوت از آینه ماشین خود نوشت:

نیست به جز هوای تو در سرم

Untitled

بیوگرافی سید علی ضیا

سید علی ضیا زاده‌ی 1364 در شهر کاشان اسـت. علی ضیا کارشناسی مکانیک طراحی جامدات از دانشگاه آزاد واحد کاشان دارد. سید حسین ضیا پدر علی متولد سال 1333 در کاشان و شغل آزاد دارد.

ورود علی ضیا به صدا و سیما

علی ضیا از طریق نویسندگی وارد رادیو جوان شده و یک آیتم طنز در برنامه کاملا جوانانه کـه خود علی ضیا نوشته بود با لهجه کاشانی خواند. آقای زاهدی که صدای علی ضیا را در برنامه آخرش ـ که در رادیو جوان پخش می ‌شد ـ شنیدند با سید علی ضیا تماس گرفتند و خواستند گزیشن برنامه گزینه جوان را اجرا کند.اما پس از پذیرفته شدن در تست گویندگی قرار شد اجرای برنامه شروع خوب رابه عهده بگیرد ولی بدلیل فضای علمی‌ای که علی ضیا داشته و اختراعی که از سید علی ضیا ثبت شده بود اجرای برنامه گزینه جوان بـه علی ضیا پیشنهاد شد و نخستین برنامه‌ ای که بطور زنده از علی ضیا روی آنتن رفت.

علی ضیا تاکنون موفق به دریافت مدارج علمی زیر شده است

علی ضیا برگزیده جشنواره خوارزمی با طرح موتور نیم دوار با قابلیت کارکرد با انواع سوخت بدون کاهش توان. سید‌علی ضیا کسب رتبه اول استانی و رتبه دوم کشوری در جشنواره خوارزمی دارد. 

توییت علی ضیا درباره علی انصاریان

علی ضیا مجری تلویزیون در توییتی نوشت: ‌رفیق دو سال پیش که اومده بودی سر برنامه، محمد پیرزاده این عکسو ازت گرفت، چقدر اونروز خندیدیم از دستت، هیچوقت فکرشو نمی‌کردم بشه عکس رو حجله‌ات

Img20210206191836273

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها