|

اخبار داغ بازیگران

عکس لو رفته از بهنوش بختیاری در خارج از کشور

بهنوش بختیاری به تازگی عکس جدیدی را در اینستاگرامش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

بهنوش بختیاری در تهران متولد شد و دارای یک خواهر و دو برادر است. او دارای مدرک کارشناسی رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است و به عنوان بازیگر و منشی صحنه در ایران فعالیت می کند و در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نیز، نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

بهنوش بختیاری با انتشار عکس زیر در اینستاگرامش نوشت: "اگر بدانید مردم هزاران برابر به سردرد معمولی خود اهمیت می دهند تا خبر دور از جان مرگ من و شما… دیگر نگران این نخواهید بود که در مورد شما چه فکری می کنند".

Screenshot_20190710-000151_Instagram_01

بهنوش+بختیاری (4)

خانواده بهنوش بختیاری

بهرام پدر بهنوش بختیاری اصالت بختیاری است و از لرهای غیور کشورمان است اما اشرف خانم مادر خانم بازیگر تهرانی است و ماجرای ازدواج پدر و مادر بهنوش بختیاری به سال 45 و 46 بازمیگردد که برای اولین بار به صورت اتفاقی با هم دیدار کردند و در حالی که مادر بهنوش بختیاری تنها 13 ، 14 سال داشت زندگی مشترکشان را آغاز کردند. بختیاری ته تغاری خانواده است و خواهرش بهناز و برادرهایش بهزاد و بهروز هر سه از او بزرگتر هستند. وی تیر ماه سال 87 ازدواج کرد و زندگی مشترک را با همسرش محمدرضا آرین آغاز کرد. محمدرضا آرین از نویسنده های کشورمان است که هیچ علاقه ای به انتشار تصویرش ندارد. 

منبع: مثلث آنلاین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی