|

پسر سفیر سابق ایران دستگیر شد!

ماجرای دستگیری پسر سفیر سابق ایران ، رسانه اسپانیایی از دستگیری ساشا سبحانی فرزند سفیر اسبق ایران در ونزوئلا خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

روزنامه «ال موندو» چاپ اسپانیا از دستگیری «ساشا سبحانی» از چهره‌های فعال در اینستاگرام به جرم قاچاق انسان و پولشویی توسط اینترپل خبر داد. به گفته این روزنامه، احتمال استرداد ساشا سبحانی به ایران وجود دارد.

وی سال‌ها در ونزوئلا اقامت داشت و پس از آن به مادرید اسپانیا نقل مکان کرد. نام ساشا با انجام اقدامات هنجارشکنانه در فضای مجازی معروف شد. او همچنین در گرداندن سایت‌های شرط‌بندی هم فعالیت داشت.  

این رسانه اسپانیایی از قول ساشا سبحانی نوشته که از مقامات قضایی اسپانیا خواسته تا او را به ایران تحویل ندهند.

3045895


تمامی رویداد های مهم را در سایت شایانیوز مشاهده نمایید.


ساشا سبحانی کیست ؟

ساشا سبحانی پسر فوق العاده جنجالی که در اینستاگرام فعالیت میکند اینروزها خبر حکم جلبش همه ی جا پیچیده است. او در یکی از آخرین ویدئوهای خود حرف های‌ زده بود که باعث واکنش بسیار زیاد مردم شد.

sasha_sobhani_1604081845

حکم جلب ساشا سبحانی

حکم جلب ساشا سبحانی پسر احمد سبحانی صادر شد. ساشا سبحانی امروز در ویدئویی به مردم توهین کرد و گفت اگر نمیتوانید پول در بیاورید برید بمیرید. در روزهای گذشته برخی کلیپ های‌ ساشا سبحلانی در فضای مجازی خبرسازشده بود. احمد سبحانی چهار سال در دوره سید محمد خاتمی و یکسال در دوره محمود احمدی نژاد سفیر ایران در ونروئلا بود.

sasha_sobhani_1602670106

بیوگرافی ساشا سبحانی

محمد ساشا سبحانی متولد 1367 از تهران می باشد وی فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه ونزوئلا می‌باشد، او پسر یکی از سفیران سابق ایران است. ساشا سبحانی چند سالی است در بیرون از کشور زندگی می‌کند و راه و روش و شیوه زندگی خودش را خانواده اش جدا کرده است. زندگی لاکچری او مورد انتقاد بسیاری قرار گرفته است. حتی پدر ساشا سبحانی در آخرین گفت‌وگو خود گفته بود رفتار پسرم را به هیچ وجه تایید نمی کنم.

sasha_sobhani_1594317415

ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ایران

محمد سبحانی معروف به ساشا سبحانی فرزند احمد سبحانی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در کشور مکزیک و ونزوئلا در دوران ریاست جمهوی احمدی نژاد می‌باشد. ساشا خواهری دارد به نام فائزه سبحانی که فعالیت چندانی در اینستا ندارد. به ساشا لقب آقا زاده و ژن خوب داده اند !

sasha_sobhani_1562340811

ماجرای جنجالی قتل و بازداشت ساشا سبحانی

نام ساشا سبحانی اولین بار درسال 1391 با عنوان قتل در مهمانی پسر سفیر ونزوئلا سرزبان ها افتاد، ماجرا هم درگیری دونفر در مهمانی او در پارتی شبانه بودند. این جریان بعد از مدتی از دستگیری و مشخص شدن عدم نقش سبحانی در قتل او از بازداشت آزاد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی