|

تغییر چهره غافلگیر کننده بازیگر نجلا / استایل مشکی و سلطنتی محیا دهقانی غوغا بپا کرد

عکس های جدیدی از از استایل مشکی و جذاب محیا دهقانی که این روزا در شبکه های اجتماعی مورد توجه کابران قرار گرفته است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- محیا دهقانی متولد 1370 در تهران، فارغ‌ التحصیل رشته بازیگری است. دوره های آزاد بازیگری را زیر نظر داریوش ارجمند گذارند. با فیلم سینمایی شیار 143 وارد عرصه سینما شد.سریال قهر و آشتی نخستین تجربه تلویزیونی او بود. دهقانی در آثار بسیاری از جمله مجموعه های نجلا ۲ ، خود‌خواسته، هم‌سایه ، همبازی ، پایتخت و غیره حضور داشته است.

محیا دهقانی که سال ۱۴۰۱ نقش نجلا را در سریال نجلا بازی کرد، اکنون ۳۲ ساله است. این بازیگر زن در عکس های منتشر شده  از مراسم تجلیل از بانوان قهرمان المپیک در اسکای سنتر مانتو عبایی مشکی جذاب خود را که این روزها حسابی ترند است با مینی اسکارف ساتن مشکی ست کرده است.

همچنین جواهرات استفاده شده در استایل او هم بسیار جذاب است یک رینگ ساده در انگشت اشاره و یک انگشتر مدرن برای پیچیدگی استایل درون انگشت وسط که با یک ساعت  از برند رولکس ست شده و در دست مخالف یک دستنبد کشی النگویی همراه با دستنبد ساعتی یک استایل بی نقص را برای او ارمغان آورده است.

او برای تکمیل استایل خود از یک کفش پاشنه بلند رنگ گلبهی طلایی و یک کیف گلبهی کم رنگ استفاده کرده است که بنظر می آید از برند مایکل کورس باشد البته در بعضی عکس ها رنگ کیف تعویض شده که بنظر این تغییر رنگ بخاطر ادیت است. رنگ طلایی نوک کفش او همراه با دلبری از مخاطب بسیار استایل او را اولد مانی و سلطنتی کرده است.

IMAGE-2024-08-27-130211

محیا+دهقانی (1)

محیا+دهقانی

Photo shared by سروش منوچهری on August 26_ 2024 tagging @mahyadehghani70. May be an image of 1 person. (1)

محیا+دهقانی (2)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها