|

بیوگرافی آزاده زارعی و لباس‌اش در تولد‌ بزرگ / استایل دخترکی که نقش پسر رو بازی کرد

آزاده زارعی بازیگر مشهور ایرانیست که در آوای باران بازی کرد و مورد توجه قرار گرفت و حالا تصاویر قبل و بعدش جذابیت جالبی دارند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که تنها با ایفای نقش در یک فیلم یا سریال شهرت بسیار قابل توجهی به دست آوردن. چرا که خب هم فیلمنامه اون کار قوی بوده و هم اینکه بی شک با بازیگرانی اسم و رسم دار و مخاطب جذب کن همبازی بوده اند. در نهایت میشه گفت اصلا نمیشه استعداد خود شخص رو کم تاثیر دونست چرا که مثلا بازیگری همچون آزاده زارعی زمانی که در سریال "آوای باران" بازی کرد، خیلی زیاد به چشم مخاطب اومد و مشهور شد چرا چون این بازیگر دهه شصتی نر خود را با کاراکتر باران به تصویر کشید. باران یا همون سیندرلا دختری بود که از سن 6 سالگی میون بچهای کار و گدایان بزرگ شد به همین دلیل خلق و خویی لاتی و گرفت و باید نوع صحبتی لاتی طور میداشت. آزاده زارعی این نقش رو به ایده آل تری حالت ممکن به نمایش گذاشت در حالی که چنین نقش هایی رو هر بازیگری نمیتونست به این خوبی بازی کنه. 

اما اشکال کار کجا بود؟ اینجا که آزاده زارعی بعد تر در فیلم و یا سریالی که تا به این میزان بولد بشه دیده نشد. خانم بازیگر در واقع دیگه خیلی بازیگری رو مثل قبل دنبال نکرد و یه جورایی بیخیال شد. بی شک چنین هنرمندی اگر هنر خود را به میزان درست پیگیری میکرد، حالا چهره ای بیش از حال حاضرش مشهور بود.

آزاده زارعی

بیوگرافی آزاده زارعی

همونطور که بالاتر هم اشاره شد آزاده زارعی از دست چهره های دهه شصتی است که در دهمین روز از خرداد ماه سال 1368 متولد شد. وی بازیگر سینما و تلویزیون است که با آوای بارن شهرت یافت و از طرفی هم تجربه منشی صحنه چند فیلم سینمایی رو داشته.

آزاده زارعی

پدر آزاده زارعی در حرفه قلم زنی فعالیت دارد و در میدان نقش جهان اصفهان نیز صاحب مغازه است که در آن به قلم زنی مشغول می باشد و مادرش نیز خانه دار است. خانم بازیگر یک برادر به نام احمد زارعی دارد که در رابطه با او می گوید: 

هرکی که ما رو کنار هم میبینه به راحتی متوجه میشه که ما با هم خواهر و برادریم. احمد لیسانس کامپیوتر و همچنین فوق لیسانس IT داره و در حال حاضر برای دکتری هم میخونه. احمد به معنای واقعی کلمه برادر و دوست بسیار خوبیه. می خواند.

آزاده زارعی

ازدواج آزاده زارعی

آزاده زارعی زمانی که نقش باران رو بازی کرد 24 سال سن داشت و حالا 35 ساله است. وی یک دختر مجرد است که هنوز خبری از ازدواجش به اشتراک نذاشته. البته از ایشون هم به مانند دیگر بازیگران اخباری برای ازدواج منتشر شد اما خب شایعه ای بیش نبودن و همگی تکذیب شدن و در واقع آزاده زارعی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

آزاده زارعی

علاقه مندی های آزاده زارعی

آزاده زارعی نقش پسر رو هم بازی کرد و بازیگر نقش اصغر فرشته شاعر و نویسنده قابلی هستش و در این هنر مهارت و تبحر زیادی هم دارد. از طرفی هم خانم بازیگر جذاب ما در هنر قلم زنی بر روی مس و نقره و برنج و طلا نیز دارد و جالبه که بدونید آثار خود را در گالری های داخلی و خارجی به نمایش و فروش گذاشته بود. وی به فوتبال به شدت علاقمند هستش و از طرفداران تیم استقلال و خارجی هم بارسلونا است.

آزاده زارعی

آزاده زارعی

نسبت فامیلی آزاده زارعی با جمشید هاشم پور 

تصاویر بسیاری از آزاده زارعی در کنار جمشید هاشم پور هستش که خب به شدت صمیمی هستند و همین شد که برای بسیاری از مخاطبین سوال شد چه نسبتی با هم دارند. اما قسمت جالبش اینجاست که درباره این سوال این دو بازیگر هیچ پاسخی ندادن و همچنان در قالب یک سوال باقی مونده و تنها در این حد میشه فهمید که آزاده زارعی در یکی از پست های اینستاگرامی‌اش برای جمشید هاشم پور نوشت: 

گاهی عزیزانی هستند که بودن اونها به زندگی ما معنی میده. افتخار میکنم که این خانواده رو دارم که مثل کوه پشتم هستن، ممنونم ازتون جمشید خان آریای بزرگ و تکرار نشدنی و خانم متین جان مهربان و ساناز عزیزم که جای خالی خواهر نداشتمو پر کردی برام.

آزاده زارعی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها