|

لی یونگ ئه در پنجاه سالگی / یانگوم پیر شده ولی انقدر ظاهرش جَوونه که غلط اندازه

یانگوم شخصیت جذاب و مشهور سریال جواهری در قصر بود که حالا سن بالایی داره اما همچنان به دلیل ظاهر زیباش در مدلینگ فعالیت میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اغلب ایرانی ها علاوه بر اینکه شیفته فیلم و سریال های ترکیه ای و آمریکایی هستن، سریال های کره ای رو هم میپسندن و مجموعه هایی همچون جومونگ و "جواهری در قصر" رو حسابی تحویل میگیرن. یادتون میاد سریالی که کاراکتر یانگوم رو داشت؟ این کار اونقدری مشهور شد که شخصیت یانگوم حتی بر ری برچسب ها هم رفت و بچه های دهه هفتادی که اون زمان بچه مدرسه ای بودن حسابی با برچسباشون پز میدادن. بله تا به همین میزان این نقش در ذهن ها ورود داشته و تاثیرش رو گذاشته بود. یانگوم با بازی لی یونگ ئه هنرمندی اهل کره جنوبی می باشد که این روزها در سن و سالی نه چندان جوان به سر میبره. ولی از متولدین دهه هفتاد میلادی می باشد که حالا 53 ساله است. یانگومی که حدود بیست سال پیش سال خته شد حالا در سن میانسالی رو به پیری به سر میبره اما همچنان چهره ای جوان و بشاش داره. کره ای ها به پوست صافشون مشهورن دیگه!

لی یونگ ئه که با گریم یک خدمتکار بود و در وقع لباس  استایل نقشش رو در ظاهر اشت، با تصاویر واقعیش تو دنیای واقعی خیلی از طرفدارانش رو متعجب ساخت. چرا که این بانوی کره ای استایلی جذاب و امروزی دارند که خیلی با یانگوم مظلوم قصه همخون نیست. در ادامه بینیم قبل و بعد لی یونگ ئه بازیگر نقش یانگوم رو.

یانگوم

یانگوم

یانگوم

یانگوم

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها