|

پس و پیشِ سحر اوشانره بازیگر خردسال خانه به دوش / بعد گذشت بیست سال چه خاص شد

تو سریال خانه به دوئش بازیگر خردسالی بود به اسم سحر که این روزا بانویی جوان شده و تصاویر قبل و بعدش حسابی کاربرا رو متعجب کرده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میدونید که شبکه آی فیلم زحمت میکشه و فیلم و سریال های قدیمی رو بازپخش میکنه. حالا چرا میگیم زحمت؟ چون می بینیم که این روزا دیگه شبکه های تلویزیون چندان چنگی به دل نمیزنن و در نهایت مخاطبی که علاقمند به دیدن تلویزیون هستش با سریال های آی فیلم سرگرم میشه. یادتون میاد قدیم ندیما، یعنی همین دو دهه پیش، چه سریال های پخش میشد؟ رضا عطاران و مریم امیرجلالی و علی صادقی و حمید لولایی اون موقع ها میترکوندن و تو عید و ماه رمضون حسابی دل مخاطبشون رو شاد میکردن. اما این روزها دیگه خبری از اون سریال ها نیست و همین میشه که بیننده میشینه پای آی فیلم و دلش تازه میشه. مثلا همین سریال "خانه به دوش" که در حال حاضر تو این شبکه پخش میشه، هنوزه که هنوزه مخاطب خودش رو داره. خیلی از افراد برای بار دهم می بینن و همچنان باز هم می بینن و خیلیم حال می کنن. 

اما خب از اونجایی که این سریال مال دو دهه پیشه و ساختش برمیگرده به سال 1383، خب همه بازیگرا سنشون رفته بالا و اون دست از هنرمندانی که فسقلی بودن هم بزرگ شدن و دیگه واسه خودشون خانوم یا آقایی شدن. مثلا تو سریال خانه به دوش نقش سحر که با بازی خانوم نگین اوشانره دیده شد، حالا این چهره بانویی جوان و 27 ساله هستش در حالی که تو سریال تنها 7 سال سن داشت. در ادامه ببینیم یه قبل و بعد جذاب از این بازیگر جوان که دیگه راه بازیگریش رو ادامه نداد! در حالی که اتفاقا خیلی هم سر زبون دار و بلده کار بود.

1792638_141

نگین اوشانره

نگین اوشانره

نگین اوشانره

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محمود ارسالی در

    نویسنده خودش توضیح داد... سریال خانه به دوش عجب سریالی بود که تاالان مثل این سریال ساخته نشده واز بهترین سریال‌های تاریخ طنز تلویزیون هستش بی اغراق .... چرا نباید دوباره ساخته بشه مثلا فصل دوم .. تلویزیون دعوت کنه از عطاران و عوامل ساخت خانه به دوش به خدا عالی میشه و میتر کونه

  • حسنخان ارسالی در

    ما که نه پس دیدیم نه پیش

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی