|

تغییر چهره نرگس سریال "زیر زمین" / زیبایی تیپ و قیافش بعد 18 سال تاثیر گذاره

این روزها می بینیم که سریال زیر زمین رو پخش میکنه و چهره ای همچون فرناز رهنما رو نشون میده، همین شد تا سری بزنیم به حال حاضر این بازیگر جذاب

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی ساله که دیگه شبکه آی فیلم جای شبکه های اصلی تلویزیون رو گرفته و یه تنه مخاطب رو پای این جعبه جادویی نگه داشته. چرا که آی فیلم، فیلم و سریال های قدیمی رو بازپخش میکنه و بارها و بارها اون دست از سریال هایی محبوبیت بیشتری دارند رو نشون میده. البته که به نظر میاد کار خوبی باشه و حداقل اینکه مخاطب رو میبره به همون سال های قدیم و دهه های پیش، تا بیننده بتونه کمی تا قسمتی سریال خوب در این جعبه جادویی ببینه!

سریال "زیر زمین" از دست سریال هایی محسوب میشه که مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفه بود. در این سریال بازیگرانی همچون فتحعلی اویسی بازی دارند که دیگه در میون ما نیستند و به دیار باقی شتافتند. اما یکسری از بازیگران همچون فرناز رهنما که اون موقع ها چندان شهرت خاصی نداشتن حالا برای خود سری در سرا در آورده اند. فرناز رهنما در نقش نرگس که 18 سال پیش در این سریال ایفای نقش داشته، حالا با چهره ای پخنه تر و البته زیباتر طرفداران بسیاری دارد. در ادامه ببینیم ورژن جدید این بازیگر جذاب رو.

WM0NDk3YjNlN

فرناز رهنما

فرناز رهنما

فرناز رهنما

فرناز رهنما

فرناز رهنما

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • علی ارسالی در

    یک معما ذهن بسیاری از افراد جامعه را بخود مشغول کرده و آن اینکه بازیگران واقعا فیلم بازی می‌کنند؟!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی