|

مرجانه گلچین همه ی استفادشو از هتلی که رفت کرد خانوم شامپوها رم کش برو! / تیپ شاخشو

margane-golchin shayanews

مرجانه گلچین رو میشه از اون دسته از افرادی بشمار آوورد که خانوم حسابی دوست داره که به روز شیک باشه مثل تیپ هایی که میزنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مرجانه گلچین رو میشه از اون دسته از بازیگرایی به شمار آوورد که طنز و کمدی توی خونِش هست و انگار وقتی که خانوم جدی بازی میکنه اونقدرا نمیتونه دل بیننده رو به دست بیاره و یه جورایی مخاطب ایشون رو به عنوان کمدین قبول کرده و در صورتی که هر فیلم و سریال کمدی ساخته بشه که مرجانه گلچین توش هنرنمایی کرده باشه بدون معطلی و درنگ برای دیدن اون فیلم اقدام میکنه چرا که خیلی ها معتقد هستن که به خاطره حضور ایشون حتما فیلم خوب و فانی خواهد بود که البته خیلی وقتا این بازیگرای خوب هستن که باعث میشن افراد، ندیده و ندونسته برای دیدن یه فیلم ترغیب بشن مثلا این روزا سریال "دفترچه یادداشت" داره پخش میشه از سینمای خانگی که خب رضا عطاران در اون حضور داره و خیلی ها به علت بودن این بازیگر در این سریال بود که ازش استقبال کردن حتی با وجود این که نمیدونستن داستانش چیه!

البته که فان بودن مرجانه گلچین و جنس کمدی که داره یه حالت خاصیه یعنی ایشون میتونه بی مزه ترین دیالوگ ها رو هم به علت این که به طرز خاصی اون ها رو بیان میکنه و میمیک چهره ی خاصی داره به طنز تبدیل کنه و لبخند رو به لب مخاطب بیاره که دقیقا نقطه ی عطف داستان و هنرش همینجاست. البته که این روزا مرجانه خانوم یه مقدار کم کار شده و بیشتر فعالیتش رو در اینستاگرام دنبال میکنه و خب یه پیج میلیونی هم داره که خیلی از بازیگرا جوون تر از ایشون هنوز ندارن و تو این پیج خانوم حتی با فالوورای خودش تعامل هم داره و هر از گاهی حتی گوش فالووراش رو هم میپیچونه! حالا در ادامه در خصوص این روزای خانوم بازیگر بیشتر براتون میگیم.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین مرزهای استفاده از هتل رو جابه جا کرد وقتی نمیخواد پولش اصلا هدر بره

این روزا خیلی از افراد هستن که توی فضای مجازی و اینستاگرام ویدیو و کلیپ یسازن و با ویو گرفتن ویدیوهاشون و بالا رفتن فالوورشون شروع به تبلیغ میکنن و در انتها هم کسب درآمد میکنن ولی موضوعی که وجود داره این هست که یه عده از افراد در این بین برای دیده شدن از هر راهی استفاده میکنن مثلا یه عده خودشون رو مسخره ی عام و خاص میکنن تا از این طریق به مقصدشون برسن ولی پول درآووردن اقعا به چه قیمتی واقعا! اصلا این افراد معروف شدن و دو سال دیگه برای خودشون پرستیژ بهم زدن و کلاس گذاشتن واقعا چطور میخواد یادشون بره که چطور افرادی بودن و از کجا به کجا رسیدن اون هم وقتی خودشون رو مورد تمسخر این همه آدم قرار میدادن!

هر چند در این بین یه عده بسیار بی عار تر از این حرفا هستن و در صورتی که به پول برسن براشون کفایت میکنه بنابراین بیایید و افراد نالایق رو معروف نکنیم. حالا از اینا که بگذریم مرجانه گلچین هم بین بازیگرا از اون دسته از افرادیه که عادی فعالیت نمیکنه که مثل خیلی از اون ها هر از گاهی بیاد و یه استوری بذاره بکه پیج خانم بازیگر همیشه استوریاش به راهه و حتی در این بین از اون دسته از افرادی هم هست که یه سری کلیپ های خاص میسازه برای پیج و فالووراش که خب در برخی از مواقع یه مقدار با توجه به شهرت ایشون زیاد جالب نیست ساختن این کلیپ ها هر چند که ایشون مثل خیلی از افرادی که گفتیم به دنبال پول نیست و صرفا لبخند فالواراش رو میخواد.

مرجانه گلچین

مثلا به تازگی یه کلیپی از خودش منتشر کرده که در یه هتل هست آخه ایشون به تازگی برای سفر رفته به ترکیه و اونجا مثلا کلیپ زیر رو برای نشون دادن این که وقتی یه کارمند میخواد ادای یه بلاگر رو دربیاره ساخته که خب خیلی ها متوجه نشدن چی به چیه و وقتی فالوراشون هم کامنت گذاشتن اینجوری جوابشون رو دادن!

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین دوست داره این با ر که دنیا اومد با فیلتر باشه

یه موضوعی که خیلی جالبه این روزا افراد زیادی از فیلترهای مختلف برای عکس هاشون استفاده میکنن ولی نکته اونجاست که بعد از یه مدتی دیگ نمیتونن با چهره ی عادی خودشون عکس بگیرن و یه جواریی انگار اون عکس فیلتر داره رو خودشون میدونن و بدون فیلتر رو یه آدم غریبه! که خب این یه حالت وسواسه حالا مرجانه گلچین هم یکی از اون دسته از افرادیه که انواع فیلتر و ادیت رو روی عکس های خودش پیاده سازی میکنه و خودش هم نکنه افراد دور و برش و فن هاش این کار رو براش انجام میدن  این موضوع به قدری پیش رفته که انگار خانوم یکی دیگس!

مرجانه گلچین

کافه گردی با تیپ های جوون پسند مرجانه گلچین

البته که در خصوص مرجانه گلچین یه موضوعی که وجود داره این هست که شاید ایشون برخی از اوقات خودش رو با ادیت تغییر بده ولی ایشون دل حسابی جوونی داره و همیشه شاد هست و خب برای این که جوون تر هم به نظر برسه تلاش میکنه که این موضوع رو میشه از روی تیپ های خانوم بازیگر هم حدس زد حتی چرا که ایشون در بیشتر مواقع تیپ های جوون پسند میزنه مثل عکس زیر که با تیپ خاصش در کافه گرفته.

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی