|

ووی نفیسه روشن این چیزا رو تو دبی دیده که بهش میگه بهشت / مامانشم تو جیبش با خودش برد

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن رو میشه از اون دسته از بازیگرایی دونست که یه مقدار فخر فروشی ریز داره مثلا این روزا یه مسافرت به دبی رفته و پیجش رو سوراخ کرده!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن از وقتی که بازیگر شده بیشتر توی تلویزیون دیده شده و همیشه هم نقش دخترای مثبت و خوب رو بازی کرده طوری که انگار سریال های تلویزیون یه جوریه که وقتی یه خانوم برای نقشی لازمه که از قضا باید زیبا و چشم رنگی هم باشه میرن به سراغ نفیسه روشن و همیشه نقش های اینطوری نصیب خانوم بازیگر میشه ولی خب نفیسه روشن اونقدرا که در تلویزیون شناخته هست در سینما شانسی برای این که دیده بشه رو نداشت و انگار کارنامه ی کاری خانوم تبدیل شده به یه خط صاف و خبری از فراز و نشیب در اون نیست البته که زندگی ایشون فراز و فرود زیاد داشته که این رو میشه از صفحه ی اینستاگرامش هم متوجه شد.

در اینستا میشه اینطور گفت که نفیسه روشن یه جورایی استاد درست کرده حاشیه برای خودش و در آخر هم تکذیب کردن اون حواشی به دست خودش هست و یه جورایی گاهی از اوقات با یه سری از اتفاقات و اخبار حتی موج سواری هم میکنه مثلا موقع کشته شدن "داریوش مهرجویی و همسرش" ایشون اومد یه موج سواری کرد که آره یه خونواده ای من رو اذیت میکنن گفته باشم فردا بلایی سرم بیاد بدونید که خب چند روز بعد یه پست گذاشت و از اون خونواده معذرت خواهی کرد! ولی در این وسط فازش چی بوده خدا میدونه و بس... حالا در ادامه درباره ی این روزای  نفیسه روشن براتون بیشتر میگیم.

نفیسه روشن

نفیسه روشن یه جوری شیفته ی دبی شده که انگار تا به حال از تهران بیرون نرفته بود!

احتمالا دیده باشید که بلاگرا در اینستاگرام هر چد وقت یه بار مسافرت تشریف دارن و پیجشون رو با عکس ها و فیلم های مربوط به مسافرتشون هم سوراخ میکنن که خب این حرکت ها یه جورایی بوی فخر فروشی هم داره و خیلی ها با وجود این که خیلی وقت هست که مسافرت نرفتن هم با دیدن این سفرهای لاکچری حسرت مهمون دلشون میشه که خب یکی از راه های جلوگیری کردن از این موضوع اینه که این افراد رو که از هر چیزی برای این که خودشون رو لاکچری و خوش نشون بدن استفاده میکنن دنبال نکنید.

البته که شاید بگید این یعنی صورت مسئله رو پاک کردن در حالی که انسان باید شرایط خودش رو بسنجه وقتی که شرایط برای مسافرت رفتن وجود نداره دلیلی نداره که با دیدن این چیزها حال خودش رو بد کنه چون این یه جور خودآزاریه. بگذریم حالا برسیم به نفیسه روشن که یه سفر رفته به دبی و به قدری شیفته و دلباخته ی این شهر شده که حد و حساب نداره و از اون حتی به عنوان پارادایس و بهشت هم یاد میکنه!

نفیسه روشن

اصلا این دلباختگی جوریه که هر کی ندونه فکر میکنه که نفیسه روشن به عمرش از تهران پاش رو بیرون نذاشته بود و جالبه که این سفر هم خیلی طولانی شده و طوریه که حتی خیلی ها میگن که نفیسه روشن انگار مهاجرت کرده در حالی که هیچ چیزی مشخص نیست حالا خانوم کلیپ زیر رو هم منتشر کرده که در اون آتیش بازیه مربوط به کریسمس رو میبینید که نفیسه خانوم حتی از این هم ذوق کرده ولی خب سوال اینه که ایشون برمیگرده یا نه چون دبی شرهر کوچیکیه برای مسافرت و چند روزه میشه اون رو گشت ولی نفیسه خانوم موندگار شده!

مادر نفیسه روشن سنشو رو حالت معکوس گذاشته و روز به روز جوون تره

همیشه برای افراد جالب بوده که اعضای خونواده ی افراد سلبریتی به خصوص بازیگرها رو ببینن چرا که اینطوری انگار اینجور احساس میشه که این افراد رو بیشتر میشناسن حالا نفیسه روشن هم از مادرش در کنار خودش یه عکس منتشر کرده که تو این عکس مادر ایشون به جای این که از عکس های سابقش یه مقدار پیرتر دیده بشه داره جوون و جوون تر میشه که خیلی ها خانوم رو قالی کرمون دونستن و اینطور اظهار کردن که اصلا به ایشون نمیخوره یه دختر به سن نفیسه روشن داشته باشه که 41 سال داره البته که خود نفیسه روشن هم در این بین بیبی فیس هست و سنش بهش نمیخوره.

اما یه موضوع دیگه ای هم مورد بحث بوده و اون این بوده که حتی مادر نفیسه رشن هم در این مدت طولانی و تقریبا یه ماهه باهاش تو دبی بوده و این یعنی خانوم واقعا مهاجرت کرده یا چی؟

نفیسه روشن

پوشش خاص و منحصر به فرد نفیسه روشن در دبی

دقت کرده باشید خیلی از بازیگرهایی که پاشون رو از ایران بیرون میذارن چه برای مسافرت و چه برای مهاجرت تیپ و استایلشون دستخوش تغییرات زیادی میشه ولی در این بین نفیسه روشن در مدتی که توی دبی بوده و عکس هایی که از خودش منتشر کرده نشون داده که میخواد خوشتیپ تر ظاهر بشه اون هم با یه پوشش مورد قبول مثل مانتویی که در عکس زیر داره و خانوم رو بی نهایت شیک و پیک نشون میده و البته که ایشون در این بین یه تبلیغ هم کرده برای طراح مانتوش که این نشون میده که نفیسه خانوم در سفر هم به فکر پول و درآمد حاصل از تبلیغات هست!

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی