|

وقتی همه بازیگرا خونه زندگیشونو رو کردن ولی خونه ساره بیات ترکوند / چه فخری میفروشه

SAREH-BAYAT SHAYANEWS

ساره بیات رو خیلی ها به عنوان یه بازیگر مرموز میشناسن که خانوم حالا به تازگی یه عکس از دکور خونش منتشر کرده که خیلی خاصه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ساره بیات رو میشه از اون دسته از بازیگرایی دونست که خانوم شدیدا عشق خاص بودن داره و این رو حتی از نقش آفرینیه خانوم تو فیلماش هم میتونید متوجه بشید چون تو اکثره اون ها نقش های خاص داره یه جورایی برای این موضوع ریسک هم میکنه و به همین دلیل میشه ساره بیات رو از اون بازیگرایی دونست که فعالیت هنریش مثل یه خط صاف نیست که همش تو لوپ و تکرار باشه مثلا ایشون میتونه در نقش یه خانوم حسابی سانتال و پولدار هم ظاهر بشه و از اون ور یهو نقش یه زن زجر کشیده و سختی دیده رو هم بازی کنه که همین هم باعث میشه که این خاص بودنش دامن زده بشه و خیلی ها دوست داشته باشن از این بانوی مرموز سینمای ایران بیشتر بدونن.

با این حساب میشه گفت ساره بیات یه شخصیت کاریزماتیک بین بازیگرای زن داره و جالبه‌ که بیشتر از این که زیبا باشه جذابه و احتمالا هم فرق زیبایی و جذابیت رو بدونید که خب همیشه جذابیت حرف اول رو میزنه البته که ساره بیات از زیبایی هم بهره منده ولی خب وقتی خدا داشته جذابیت رو تقسیم میکرده برا ایشون پارتی بازی کرده و به همین دلیل جذابیت خانوم درجه ی بیشتری داره از زیباییش. از اینا که بگذریم خاص بودن ساره بیات حتی تو ازدواجش هم مشهوده چرا که خانوم به جای ازدواج با یه همکار و تاجر و فلان با یه هنرمند قابل یعنی علیرضا افکاری ازدواج کرده که آهنگساز معروفیه و با خواننده ها گولاخی همکاری داشته. حالا در ادامه میخواهیم از این روزای ساره بیات بیشتر بگیم.

ساره بیات

یه گوشه از خونه ی ساره بیات کافیه تا بقیشو بشه حدس زد!

دقت کرده باشید همیشه دونستن از زندگی بازیگرا برای افراد جالب بوده و هست و این وسط مهم نیست که دوسشون داشته باشید یا نه ولی اخبار مربوط به این قشر برای خیلی ها جالبه مثلا طلاقشون، ازدواجشون، تیپ و استایلشون و این میتونه به این دلیل باشه که در این دنیای بزرگ این افراد شناس هستن و تونستن برای خودشون بین عموم مردم شهرت بهم بزنن و معروف بشن و یه جورایی برای ما غریبه های شناسی هستن که اون ها رو دورادور میشناسیم چون نمیشه که از روی فیلماشون بگیم که ما اون ها رو صد در صد میشناسیم بالاخره این افراد هم برای خودشون باید و نباید دارن و در انظار عمومی یه جورن و مسلما در خونواده و جمع آشنایان‌ و دوستانشون هم یه‌ جور.

حالا در بین همه ی این موضوعات یکی از جالب ترین موارد دونستن اینه که بازیگرا خونه و زندگیشون چطوره و چه دیزاین و دکوری داره و تو‌ چه جور خونه ای زندگی میکنن و کجای شهر ساکنن که خب یادتون باشه یه برنامه بود تحت عنوان شام ایرانی و توی اون چند تا از بازیگرا یه تیم‌ میشدن و بعد هم دیگه رو دعوت میکردن خونه هاشون و غذا میپختن و پذیرایی و مهمون داری میکردن و در آخر توی نظرسنجی به عملکرد هم نمره میدادن که خب با این برنامه خونه زندگیه خیلی از این افراد دیده شد که برای مردم خیلی جالب بود چون اونقدرا هم که انگار فکر میشد این افراد فضایی نبودن و‌خبری از کاخ نبود!

ساره بیات

حالا‌ چرا اینا رو گفتیم چون یلدا هم که گذشت خیلی از بازیگرا عکس هایی از خونه و دیزاین و دکور یلداییشون منتشر کردن که در این بین خاص بودن ساره بیات باز به چشم اومد چون میبینید که ایشون تصویر عجیب‌ و غریب زیر رو منتشر‌کرده که انگار یه گوشه از خونش هست ولی خب بی نهایت عجیبه و یه جورایی با مفهومه بی مفهومه! یعنی معلوم نیس اون کاسه ی انار میخواد یلدایی بودن دیزاین رو نشون بده یا میخواد بگه منو همینجوری گذاشتن اینجا که صرفا این قسمت از خونه رو نشون بدن که شبیه سمساریه و برای آدم جالبه که این اگه یه گوشه از خونس به این عجیبی بقیش چه جوریه؟!

ساره بیات

ساره بیات و فخر فروشی ریزش که پول خون بالاش داده!

دقت کرده باشید این روزا خیلی از افراد توی مجازی هستن که وقتی یکی چیزی از خودش و زندگیش میذاره اینطور برداشت میکنن که داره فخر فروشی میکنه و میخواد زندگی و خوشبختیش رو بکنه تو چشم مردم که خب در خصوص برخی از بلاگرا این موضوع شاید صدق کنه چون این دوستان با این اداها میخوان بیشتر به چشم بیان ولی حالا در یه اتفاقی ساره بیات یه کلیپی منتشر کرد که که توی اون خانوم میخواست کلیپ هنری بشه ولی توجه خیلی ها به انگشتر ایشون جلب شد که حسابی سنگین و گرونه و خیلی ها گفتن که هدف از این ویدیو فقط فخر فروشی بوده! نظر شما چیه؟ کلیپ رو ببینید و برامون بگید. 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی