|

صبا راد انقد شلواراش زیاده که یه کمد جدا داره براشون/ تدارکاتش برا ترکیه رفتن چه خفنه

saba-rad shayanews

این روزا صبا راد برا خودش یه پا بلاگر شده و از این طریق یه عالمه هم درآمد کسب کره که احتمالا با مجری بودن نمیتونسته و الان نونش تو روغنه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صبا راد به واسطه ی این که این روزا دیگه جلوی دوربین نیست ممکن هست که به دست فراموشی برای خیلی ها سپرده شده باشه ولی موضوعی که وجود داره اینه که ایشون جلوی دوربین های بزرگ نیست ولی بیه دوربینی هست که خانوم این روزا حسابی جلوش ظاهر میشه و پول هم درمیاره که اونم دوربین گوشی آیفونش هست که صبا راد از طریق اون میتونه نون دربیاره حالا چطوری؟ چطوریش که خیلی واضحه چون صبا خانوم این روزا بلاگره یعنی مجری سابق صدا و سیما این روزا تبدیل شده به یه بلاگر در اینستاگرام و اینطور که از شواهد امر پیداست درآمدش هم همچین بد نباشه چون استوری های ایشون در بیشتر مواقع مورچه ای میشه.

اما چی شد که صبا راد بلاگر شد؟ داستان از اونجایی شروع میشه که یه تایمی چندسال پیش صبا را د یهو توی پیج اینستاگرامش خبر از مهاجرتش داد و گفت که با همسرش آقای مانی رهنما که خواننده هست صحبت کردن تصمیم گرفتن که به ترکیه مهاجرت کنن که خب این کار رو هم کردن و رفتن و در این تایم صبا راد به کلی قیافه و ظاهرش تغییر کرده و دیگه شبیه اون خانوم مجری که ما توی تلویزیون دیده بودیم نبود که همین موضوع موجب تعجب خیلی ها شده بود چون باورشون نمیشد که این کجا و آن کجا ولی خب در نهایت صبا راد و همسرش برگشتن به ایران حالا برای چی مشخص نیست ولی خب بعد از برگشت دیگه صبا راد جایی توی صدا  سیما نداشت و به همین دلیل به عنوان بلاگر ظاهر شد که حالا در ادامه بیشتر راجبش میگیم.

صباراد

چرا ما باید کمد شلوارهای صبا راد رو ببینیم؟     ( 1/5 نمره )

گفتیم که صبا راد بلاگر شده ولی خب تنها ایشون نیست که از افراد معروف دست به یه همچین کاری میزنه چون در بین بازیگرامون هم خیلی ها هستن که این روزا بلاگر هستن و در این زمینه فعالیت دارن مثلا بهنوش بختیاری این روزا به کلی از بازی کنار کشیده و البته که احتمالا خودش هم پیشنهادی نداشته باشه و از اون طرف خانوم در پیجش به تبلیغات میپردازه و انگار که پول تبلیغات از بازیگری بیشتره و البته که یه خوبیه دیگه ای هم که داره اینه که شما پولت از تبلیغات رو جیرینگی میگیری در حالی که خیلی از بازیگرا از این که تهیه کننده پولشون رو خیلی دیر به دیر و نصفه و نیمه میده مینالن که خب مسلما با این حساب امثال بهنوش بختیاری ها حق دارن که به سمت بلاگر شدن در اینستاگرام رو بیارن.

البته که خیلی مهمه که این افراد چه جور تبلیغاتی انجام میدن یعنی باید تبلیغات اون ها خوب باشه و چیزی رو تبلیغ کنن که واقعا ارزشش رو داره و به خاطره پول به جیب زدن اینطوری نباشن که هر چیزی رو تبلیغ کنن و مردم هم به پشتوانه ی اعتمادی که به اون ها دارن به سراغ خرید اون محصول و یا دریافت خدمات مربوطه به تبلیغ برن و در نهایت هم ناراضی باشن.

حالا از اینا که بگذیم برسیم به صبا راد صبا راد هم این روزا تبلیغات زیادی در پیجش قرار میده ولی خب در این بین تولید محتوا هم انجام میده و فقط تبلیغ خالی نیست ولی حالا تو یه حرکت عجیب برای تبلیغ یه آنلاین شاپ که شلوار میفروشه خانوم رفته سر وقت کمد شلواراش و سناریو سازی که بله من داشتم کمد شلوارهامو مرتب میکردم که چشمم خود به این شلوارا و بعد هم شروع تعریف کردن از اون شلوارا برای این که خریده بشه و... بنابراین کمد شلوارای صبا راد رو باید برای دیدن تبلیغاتش ببینیم.

صبا راد

صبا راد با این کارا میخواد خاص بودن خودشو نشون بده یا چی؟

صبا راد رو میشه از اون دسته از افرادی به شمار آوورد خانوم تیپ های عجیب و غریب زیاد داره یعنی در اصل این عجیب و غریب بودن خانوم از وقتی که رفت ترکیه کاملا قابل مشاهده بود ولی خب معلوم نیست که همیشه اینطوری بوده یا نه چون ما فقط یه قاب ازش رو در به خانه برمیگردیم میدیدیم بنابراین به مرور زمان به لباس ها و استایل های خاص علاقمند شده و رفته سمتشون یا همیشه اینطور بوده و ما نمیدیدیم که در کل هر جور که باشه یه مقدار عجیبه مثلا عکس زیر رو از ایشون مشاهده میکنید که با یه همچین عینک هایی میره پیاده روی و از اون به کنار با گذاشتن یه همچین عکسایی فکر میکنه که داره تولید محتوا میکنه!

صبا راد

صبا راد یه جور عاشق ترکیه شده که خدا به داد برسه چارتا جای قشنگ تر نبینه!

دقت کردید که این روزا ترکیه رفتن تبدیل شده به یه یکی از کارهای مرسوم و دیگه کم کم حتی داره لوس و خر هم میشه چون هر کسی که یه ذره پول داشته باشه به سرعت برق و باد این پول ها رو برای رفتن به ترکیه خرج میکنه چون بالاخره یه کشوره خارجیه ولی خب کشورهای اروپایی کجا و ترکیه کجا که صبا راد اینهمه هم عاشقش شده و با توجه به عکس زیر داره زبونشون رو هم یاد میگیره که اگر در آینده باز رفت راحت باشه که از الان داره تدارکات میبینه ولی جای سوال داره که چرا صبا خانوم و همسرش حتی برای مسافرت هم به این کشور نمیرن این روزا.

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی