|

ذوق زدگی سرشار نفیسه روشن وقتی پاش رسیده دبی برا تاب بازی / چه ستینگ بازه قهاریه ایول

nafiseh rooshan shayanews

نفیسه روشن از اون افرادیه که حسابی عشق سفر و خوش گذرونی داره و این موضوع رو میشه خیلی راحت از پیج خانوم متوجه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن رو خیلی ها به واسطه ی تلویزیون هست که میشناسن و خانوم تا به امروز کارهای زیادی رو در این جعبه ی جادویی بازی کرده و برعکس شخصیت واقعیه خودش که حسابی جنجالیه ولی توی فیلم ها همیشه نقش دختر مظلوم و بی سر و صدای داستان نصیب خانوم میشد و اصلا نقش منفی از نفیسه روشن فراریه البته که منظورمون نیست که ایشون توی دنیای واقعی آدم منفی هست ولی خب اندازه ی فیلم هاش هم مظلوم و آروم نیست چون یه زمانی نفیسه روشن از این هایی بود که توی مجازی حتی با همکارا و دوستای خودش هم کل کل میکرد و واکنش های عجیبی نشون میداد که خب ازش بعید بود.

ولی فضای مجازی به خصوص اینستاگرام یه وجه دیگه از شخصیت افراد معروف رو به ما نشون داد البته که مشخص نیست که حتی این دوستان در این فضا هم دارن نقش بازی میکنن و واقعی نیستن یا خیر! بنابراین نمیشه گفت که فقط نفیسه روشن در این فضا زمین تا آسمون با واقعیت متفاوته چون امثال ایشون خیلی زیاده و مهم نیست که فرد معروفی باشه یا نه شاید حتی خوده ما در دنیای مجازی یه جور دیگه رفتار کنیم و در دنیای واقعی هم یه جور دیگه که خب تا حدودی عادیه چون ما در موقعیت های مختلف نقاب های متنوعی میزنیم! حالا از این ها بگذریم و برسیم به این روزای نفیسه روشن که در ادامه براتون بیشتر راجبش میگیم.

نفیسه روشن

نفیسه روشن از شمال برنگشته پرواز کرد سمت دبی

این روزا خیلی از افراد هستن که ترکیه و دبی رو حتی شده برای یکبار هم رفتن  این موضوع به علت اینه که بالاخره این دو جا به ما ایرانی ها نزدیک هستن و برای رفتن بهشون هم به ویزا و این داستان ها احتیاج نداریم بنابراین از بهترین مقاصد توریستی برای ایرانی ها به شمار میرن و اصلا یه جوری شده که هر کسی اینا رو نرفته باشه انگار از دنیا عقبه ولی خب اونایی که میرن اروپا بسیار باکلاس ترن که کم هم هستن، شما توی بلاگرا چند نفر رو دیدید که برن اروپا؟

بگذریم حالا توی این جوی که به پا بوده نفیسه روشن هم یه توک پا رفت شمال و دید که نه اینطوری نمیشه و از سفر سیر نشده زد رفت به سمت دبی و و وقتی شمال رفت یه عکس پست کرد ولی تو دبی پیجش رو با عکس و استوری سوراخ کرد که خب این همه ذوق زدگی مگه چه خبره!

نفیسه روشن

وقتی نفیسه روشن مرزهای ست بودن رو جابجا میکنه!

دقت کرده باشید حاشیه حتی برای ما مردم عادی هم به وجود میاد و خیلی یهویی و یه دفعی مثلا شاید با یه حرکت برای خودمون در محیط دانشگاه و یا محل کار حاشیه درست کنیم ولی خب موضوعی که وجود داره اینه که یه عده در این بین با منظور قبلی برای خودشون حاشه درست میکنن تا دیده بشن که خب نفیسه روشن هم نشون داده که یه مقدار از این حالت رو داره که در پارت بعدی براتون در این باره بیشتر میگیم ولی حالا این مدلی بودن نفیسه روشن باعث شد که وقتی ایشون لباسش رو با یه کافه ون سیار ست کرده بود خیلی ها بگن که خانوم کافه زده در حالی که فقط یه ست ساده بود و بس ولی خیلی ها اینطور گمان کردن که خانوم کافه چی شده و یه جورایی این بار شاید خانوم دنبال حاشیه نرفته بود ولی حاشیه اومده بود و ایشونو پیدا کرده بود!

نفیسهروشن

نفیسه روشن یقه ی آدمای نامرئی رو گرفت و بعد زد زیرش!

اگر دقت کرده باشید بعد از این که اینستاگرام جای خودش رو توی زندگیه ما باز کرد و حسابی جایگاهش رو سفت و محکم کرد خیلی چیزا تو این اپ دیدیم خصوصا راجبه لایف استایل خیلی از افراد یعنی در این بین افرادی مثل بلاگرها شروع کردن به اشتراک گذاشتن خیلی چیزها از زندگیشون مثلا بچشون کی خوابید، برای نهار چی درست کردن، مهمونی کجا و چه جوری رفتن، چرا و کی سرما خوردن، کی خونشون رو تمیز و جارو کردن و...

ولی این یه طرف داستانه چون یهو فخر فروشی ها شروع شد خونه های لوکس، مراسم های لاکچری و... حالا اینور داستان هم یه عده ای از دنبال کننده های این ها هستن که شاید حتی نای از جاشون بلند شدن رو هم ندارن و فقط توی اکسپلور میچرخن و در نهایت با دیدن همچین انسان هایی که اینهمه زندگیاشون منظم و رو قاعده و شیک و پیک بودن حسرت میخورن و آرزو میکنن که کاش جای اون افراد بودن در حالی که این دوستان کارشون اینه تا بازدید پیجشون با این راه ها بالا برره وگرنه نونشون از دست میره! 

حالا چرا این ها رو گفتیم چون نفیسه روشن هم برای خودش حاشیه میسازه و بعد خودش میاد حاشیه رو تکذیب میکنه و... دیگه یه سری ها به اینجوری بودن نفیسه خانوم عادت کردن چون ایشون هم از این راه بازدید پیجش رو بالا میبره مثلا ایشون یه مدت رو توی بابل زندگی کردن و بعد برگشتن تهران و چند وقت پیش یه استوری گذاشت و گفت توی این شهر گیره یه خونواده ی ناتو افتاده بود و این حرفا ولی بعد خودش کلیپ زیر رو گذاشت و این جوری داستان رو جمع کرد که سواله آخه چرا؟! چرا ایشون از اول اون استوری رو گذاشت که چی رو بگه یقه ی کی رو بگیره که مردم اصلا نمیشناسنش هم که در نهایت هم این کلیپ رو بذاره عجیبا غریبا

نفیسهروشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی