|

از هرجا که صبا راد لباس مجلسیشو خریده لباس نخرید که واویلاست / پاشنه بلندن یا نردبون

saba-rad shayanews

صبا راد از مجری های سابق صدا و سیما هست که این روزا خانوم رو به عنوان بلاگر در اینستاگرام میبینیم که حالا سره یه تبلیغ برای خودش حاشیه ساخته

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- صبا راد رو اگر یادتون بیاد ایشون مجری برنامه به خانه برمیگردیم بود که عصر به عصر به قول خودشون مهمون خونه هاتون میشد و با صدای شیوا و رسایی که داشت براتون برنامه اجرا میکرد و خب خیلی ها هم خانوم رو دوست داشتن هم به علت صدای خوب هم اجرای خوب و هم این که صبا راد از اون مجری های خوش چهره ی تلویزیون هم محسوب میشد که خب الان این زیبایی دستخوش تغییر زیادی شده و صبا رادی که میشناختیم یه جورایی یه ورژن دیگه از خودش ساخته که خب همه ی این ها برای خودش یه جرقه داره و بعدش یه پروسه طی شده که خب شاید تو زندگیه خیلی ها باشه ولی چون معروف نیستن به چشم نیاد.

حالا جرقه کجا بود؟ اونجایی که صبا راد تصمیم گرفت که به کشور همسایه یعنی ترکیه مهاجرت کنه و اونجا ساکن بشه که بعد از این مهاجرت خانوم از سادگی دراومد و فعالیتش رو توی اینستاگرام بیشتر کرد و فالوور جذب کرد ولی خب ایشون درسته از سادگی دراومد ولی مثل خیلی های دیگه رفتار نکرد که به کلی راهی برای بازگشت نداشته باشه فقط انگار صبا خانوم چیزی که تو واقعیت بود رو نشون داد که خب خیلی با اون خانوم با مقنعه ی توی تلویزیون متفاوت بود و بعد هم که مشخصه ایشون به ایران برگشت ولی خب دیگه جایی توی تلویزیون نداشت و بعد گفت حالا که پیجم این همه فالوور داره چرا بلاگر نشم؟ حالا در ادامه قراره یه چشمه هایی از بلاگری خانوم رو براتون بگیم، پس با ما همراه باشید.

صبا راد

پاشنه بلندای صبا راد یه ذره هم بلند میشد میتونست برای ناسا کار کنه!

این روزا خیلی از افراد توی اینستاگرام هستن که سعی دارن یه تیپ و شکل و شمایل دیگه از خودشون نشون بدن تا به قولی خودشون رو لاکچری نشون بدن در این بین یه عده هم لاکچری بودن رو توی زرق برق میبینن یعنی این افراد رو ببینی از لباس های طلایی بگیر تا خونه و دکور طلایی رو دوست دارن و اغلب یه گردنبند ورساچه ی طلایی هم دارن که معلوم نیست فیکه یا واقعا طلاست و انگشتاشون رو که نگاه کنی چندتا چندتا با هم انگشتر انداختن و توی پیجشون یه عالمه عکس با دسته گل های بزرگ دارن که از قضا شوهرشون تقدیمشون کرده و خب زندگیشون رو از هر زاویه ای نگاه کنی برق میزنه و تجملات توش فراوونه ولی واقعا لاکچری بودن اینه؟

الان یه سوال پیش میاد خداوکیلی با این تعریفا که شد چه کسی به یادتون اومد چون حداقل باید یه نفر رو که اینطوریه توی فضای مجازی بشناسید و با این حرفا یادش افتاده باشید برامون کامنت کنید. حالا از اینا که بگذریم برگردیم به صبا راد که گفتیم با خودش گفت چرا بلاگر نشم که شد ولی بعد از بلاگری پروسه ی تغییر صبا راد هم شروع شد یعنی ایشون هم شروع کردبه گذاشتن قاب های لاکچری از زندگیش اون هم کی؟ کسی که قبلا خیلی عادی فعالیت میکرد و حالا اینستا رو روی یه انگشتش میچرخوند و در این پروسه حتی چهره و استایل خانوم بازیگر هم زمین تا آسمون فرق کرد.

صبا راد

یعنی دیدیم که خانوم یهو با ابروهایی که از نخ به طناب تبدیل شده بود ظاهر شد و بعد هم که در این بین لباس هاش شد مثل عکس زیر و اینستایی طور فقط نکته ای که جالبه ایشون با این پاشنه ها واقعا میخواد راه بره یا داره شوخی میکنه و اگر یکم دیگه بلند بود پاشنه هاش میتونست از تغیر و تحولات سیاره ها و ستاره ها از اون بالا به ناسا اطلاعات بده!

صبا راد

لباسای مجلسی که صبا راد اینهمه با آب و تاب تعریفشونو کرد واقعین یا کیکن؟

خب در خصوص تغییرات سبک صبا راد براتون گفتیم و این که خانوم بلاگر شد ولی مگه بلاگر بودن فقط همینه که شما لاکچری لاکچری بگردی و عکس و پست بذاری؟ خیر چون این روزا بلاگر بودن یکی از شغل های پر درآمد محسوب میشه که حتی این روزا بچه ها هم خیلی بیشتر از این دکتر و مهندس بشن به بلاگر شدن در آینده علاقمند شدن که خب این میتونه آثار سوء داشته باشه و باید مدیریت بشه ولی صبا راد که بچه نبود مجری بود که بالاخره معروف بود و خیلی ها میشناختنش و بعد یهو خودش با دستای خودش خودشو از کار بیکار کرد بنابراین باید یه راه دیگه هم برای پول درآووردن و هم برای معروف موندنش پیدا میکرد که کرد!

بله ایشون بلاگر شد و از طریق تبلیغات در پیجش به درآمد رسید ولی خب انقدار هم راحت نبود چون صبا خانوم باید در این بین تولید محتوا انجام میداد و پیجش رو برای مخاطب جالب جلوه میداد تا ویو بخوره استوریاش و بتونه تبلیغ بذاره که خب این کار رو هم کرد ولی در این بین یه سری از تبلیغاتش عجیبه مثل تن زدن لباس های مجلسی بوتیکی که به تازگی برای تبلیغش بهش سر زده بود چون به نظر خیلی ها این لباس های مجلسی اونقدرا جالب نبودن و حتی به خود صبا راد هم نمیومدن و ایشون رو چاق نشون میدادن!

صبا راد

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • حمید کیتوئی ارسالی در

    لباسهای خیلی قشنگین منو یاد مادر بزرگم میندازه اونم همین لباسهارو می پوشید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی