|

مرجانه گلچین یه جور رفته تو نقش سوسانو که روح جومونگ پر پر شد / فالووراشو چه ضایع کرد

مرجانه گلچین رو میشه یکی از اون دسته از بازیگرایی دونست که در فضای مجازی حسابی فعاله و برخی از اوقات برای خودش حاشیه میسازه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- مرجانه گلچین رو میشه یکی از اون دسته از افرادی به شمار آوورد که خانوم رو بیشتر با تلویزیون شناختیم و دیدیم و این جعبه ی جادویی شد معرف ایشون و تو دلش فیلم های جالب و زیبایی رو از مرجانه گلچین دیدیم که خب ژانر اکثرشون هم کمدی بود و به نوعی مرجانه خانوم رو میشه اصلا کمدین محسوب کرد ولی خب ایشون توی کارنامه ی هنریه خودش چند تا کار جدی هم داره ولی مخاطبا بیشتر ازکارهای جدی دوست دارن که خانوم رو توی کمدی ببینن چون این بازیگر توی کمدی کار کردن روش خودش رو داره و همیشه میمیک چهره اش رو هم درگیر میکنه تو بازی که همین موضوع باعث بیشتر فان دیده شدن کاراکترش میشه.

با این حساب میشه گفت که کمتر کسی هست که مرجانه گلچین رو بشناسه و دوسش نداشته باشه که این نشون از محبوبیت بالای خانوم داره. اما شاید براتون جالب باشه که بدونید مرجانه گلچین سال ها پیش هم بازیگر بوده ولی خب یه وقفه ای در این بین میندازه و حتی یه مدتی ر هم لندن زندگی میکنه ولی خب عشقش به این حرفه رو بیخیال نمیشه و بعد از چند سال تصمیم میگیره که دوباره به عرصه برگرده اون هم درست بعد از بازگشتش به ایران که خب میشه گت یکی از بهترین تصمیم هایی که میتونست بگیره همین بوده. حالا در ادامه میخواهیم سر بزنیم به این روزای خانوم بازیگر، پس با ما همراه باشید.

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین میتونست تو افسانه ی جومونگ جای چندین کاراکتر بازی کنه!

این روزا اکثر بازیگر توی اینستاگرام صفحه و اکانت دارن و بعضیاشون حسابی فعالن و بعضی های دیگشون فعالیت خاصی ندارن ولی خب در حالت کلی بیشترشون قبلا فعالیتشون بیشتر بود و تا وقتی که یه مقدار فالوور گرفتن و صفحشون به چشم اومد دیگه بیخیال شدن چون بالاخره انگار مثل یه قانون نا نوشته بازیگرایی که فالوورشون بیشتره معروف تر و محبوب تر هستن به همین خاطر این روزا میتونید یه عالمه پیج میلیونی از بازیگرا ببینید که اصلا هم فعالیت نمیکنن ولی خب در این بین همه یه سریاشون حسابی فعالن و بالا رفتن فالوور باعث نشد که بیخیال بشن.

حتی شاید براتون جالب باشه که یه سری از بازیگرای هالیوودی نقش هاشون رو به خاطر کم بودن فالوور از دست دادن! اما خب احتمالا تو ایران اینطور نباشه ولی حالا برسیم به مرجانه گلچین که خانوم دقیقا از اون دسته از افراده که یه پیج میلیونی داره توی اینستاگرام و حسابی هم فعاله و شما میتونید توی پیجش پست و استوری های مختلف ایشون رو دنبال کنید که در برخی از مواقع عجیب میشن مثلا ایشون به تازگی یه پستی منتشر کرده که توی اون با چهره ای متفاوت و با گریم های عجیب ظاهر شد که خب خیلی ها گفتن که شبیه تیتراژ سریال "افسانه ی جومونگ" شده و خانوم میتونسته توی این مجموعه ایفای نقش کنه!

وقتی مرجانه گلچین مریم امیر جلالیه درون داره!

یه سری از افراد سلبریتی در فضای مجازی به یه سری از رفتارا شناخته شده هستن مثلا عمو پورنگ رو خیلی ها به عنوان کسی میشناسن که با کامنتاش میتونه خیلی شیک و مجلسی طرف رو بشوره و پهن کنه بذاره کنار! یا بعضی از بازیگرا هستن که برای تعامل با فالووراشون کامنت های اون ها رو به صورت محبت آمیز جواب میدن مثل میترا رفیع که خب خیلی ها برای این که از جانب این مدل از بازیگرا کامنتشون جواب داده بشه کامنت میذارن.

ولی در این بین خانوم مریم امیر جلالی رو میشه به عنوان کسی شناخت که توی فضای مجازی افراد رو خیلی ضایع میکنه مثلا ممکن هست که یه پیجی یه پست راجبش گذاشته باشه و اه سری ها کامنت گذاشته باشن و بعد در نهایت تعجب سر و کله ی مریم امیر جلالی پیدا بشه و یه سری از کامنت ها رو در جهت ضایع کردن صاحب کامنت ریپلای کنه برای همین هست که خیلی ها در پست های مربوط به خانوم امیرجلالی میگن که الان میاد و شتک میکنه همه رو!

مرجانه گلچین

حالا تو یه اتفاق جالب مرجانه گلچین هم نشون داد که درونش یه میرم امیرجلالی داره چرا که ایشون در پست سابقشون که نشونتون دادیم شروع کرده بود یه سری از کامنت های افراد رو جواب دادن و از بین اون ها اونایی رو انتخاب کرده بود یه مقدار تند بودن و در جوابشون هم اونا رو حسابی ضایع کرده بود که خیلی ها براشون عجیب بود این رفتار خانوم بازیگر!

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

مرجانه گلچین

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ف ارسالی در

    چقد بدم میاد ازاین.شوهرو ول کرده.اومده با هزار جور بزک بلکه طرفدار جمع کنه.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی