|

صبا راد شنل بابانوئل پیچید دورش فاز فرنگ برداشت / میگه به چوخ رفتم این چه ادبیاتیه

saba-rad shayanews

صبا راد رو میشه مجری سابق برنامه ی به خانه برمیگردیم به شمار آوورد که این روزا با فعالیتش تو مجازی حاشیه ساز شده.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- صبا راد رو خیلی ها به عنوان مجری برنامه ی به خانه برمیگردیم میشناسن البته که مجریه سابق چرا که خیلی وقته از صبا خانوم توی صدا و سیما خبری نیست و اگر فضای مجازی نبود ایشون تا به الان دیگه به خاطره ها پیوسته بود ولی خب امکانات این روزا به نفع یه سری ها مثل صبا راد شد چرا که بعد از بیکاری و ترک دوربین باز هم میتونن توی خبرها دیده بشن و طرفدارهای خودشون رو داشته باشن و در این بین البته خود این افراد هم خیلی دخیل هستن که از این فضا و امکانات به نفع خودشون استفاده کنن یا نه.

که خب صبا راد خیلی خوب میدونست که چطور از فضای مجازی به خصوص اینستاگرام به نفع خودش و اسمش استفاده کنه که هیچ حتی بتونه پول هم دربیاره اون هم با تبلیغات بی شماری که اگر یه سر به پیجش بزنید میتونید متوجه اون بشید چرا که خانوم برای این منظور استوری های پیجش رو مورچه ای میکنه و ل ابه لای اون ها از لایف استایلش هم تولید محتوا میکنه که البته در بیشتر مواقع مربوط به تبلیغاتشه مثلا یهو با فازه آشپزی میاد و آش رشته میذاره تا بعدش نخود و لوبیای برادران پنجعلی رو تبلیغ کنه! حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای صبا خانوم براتون میگیم که شاید براتون جالب باشه، پس با ما همراه باشید.

صبا راد

اینی که صبا راد داره تبلیغ میکنه رو به چه عنوان میپوشن؟!

این روزا فضای مجازی به خصوص اینستاگرام تبدیل شده به یه دکون بزرگ که توی اون یه عده آنلاین شاپ دارن و یه عده هم پیج های شخصی با فالوورهای زیاد که از طریق اون پول درمیارن و خیلی از ما هم اونایی هستیم که یا لایک میکنیم و کامنت میذاریم و یا مشتری هستیم و خرید میکنیم.

ولی در این بین اون دسته از دوستانی که با پیج های شخصی و به قول خودشون لایف استایلی خودشون تبدیل شدن به بلاگر حسابی کیف میکنن چون میتونن خیل شیک و مجلسی و بدون دردسر با تولید محتوا از خورشت قیمه و عکس گذاشتن از خونشون ویو و فالوور بگیرن و در نهایت که به یه حدی از بازدید رسیدن تو بیو بزنن جهت هماهنگی برای تبلیغ دایرکت بدید و اینطوری پول های کلان به جیب بزنن.

حالا در این بین صبا راد هم یکی از اون دسته از دوستانی هست که این روزا همینطوری داره از پیجش کسب درآمد میکنه ولی خب داستان صبا خانوم با بلاگرای دیگه فرقش اینجاست که ایشون از قبل هم معروف بود و این فضا معروفش نکرد بلکه به دوام معروفیتش کمک کرد که حالا صبا خانوم میاد و از طریق اون تبلیغات انجام میده و توی تازه ترین تبلیغش ایشون یه حوله تنپوش تبلیغ میکنه که معلوم نیست حوله هستش یا پالتو اصلا برای بیرون میپوشنش یا تو خونه ولی نکته ی جالب اینه که خودش تنش کرده و نشون میده که برای تبلیغاتش از جون و دل مایه میذراه ولی کاش میگفت جدی این لباس برای چه موقعیتیه!

صبا راد

صبا راد یه بار رفت ترکیه سوغاتی با خودش کاناپه کول کرد آوورد!

گفتیم که صبا راد دیگه فعالیتی توی صدا و سیما نداره ولی چی شد که اینجوری شد؟ داستان از این قراره که صبا راد چند سال پیش یهو زد به سیم آخر و گفت که با همسرش آقایه مانی رهنما که خواننده تشریف دارن تصمیم گرفتن که مهاجرت کنن و برای کشور مقصد، ترکیه رو رو انتخاب کردن که خب تا اینجای کار اوکی بود ولی بعدش چی شد؟

بعدش صبا خانوم یهو توی پیجش متحول شد و یه چهره ی از این رو به اون رو شده از خودش نشون داد که به هیچ وجه با اون چیزی که از ایشون توی تلویزیون دیده بودیم شباهت نداشت و از زمین تا زیر زمین فرقش بود  ولی خب داستان همین جا تموم نشد و خانوم مثل چک برگشتی شد و به وطن بازگشت ولی دیگه جایی براش توی صدا و سیما به عنوان مجری نبود و اینطوری شد که تمام فعالیتش منحصر شد به مجازی.

ولی نکته ای که راجبه ایشون جالبه اینه که صبا خانوم یه بار رفت تا ترکیه ولی هنوز هم از این کشور خاطره ها داره و شاید حتی براتون جالب باشه که ایشون در حال یادگیریه زبان ترکی هم هست و میگه شاید یه روزی دوباره برگرده به این کشور ولی تو یه حرکت جالب ایشون با خودش از این کشور کاناپه کول کرده آوورده حالا چه جوری خدا میدونه البته که با پول این کارا حل میشه ولی خب خیلی جالب بوده حرکت خانوم و حالا هم داده کاناپش رو براش تولید ملی کنن و ایرانیزه!

صبا راد مجری بوده ادبیاتش اینه از تتلوی هیچی ندار دیگه چه انتظار!

همیشه سلبریتی ها توی هر کشوری میتونن به عنوان الگو باشن چرا که بالاخره نسل جوون این افراد رو دنبال میکنن و طرفدارشون هستن و ازشون الگوپذیری دارن و اینو همه میدونن حالا تو یه اتفاق عجیب صبا راد وقتی به تازگی رفته دندون پزشکی یه استوری از خودش منتشر کرده و توی اون به شوخی به فالووراش گفته که "به چوخ رفتم" در حالی که بعدش میگه همه چی اوکیه ولی سوال اینجاست که چرا یه فردی که سال ها یه عده برنامه هاش رو توی تلویزیون دنبال میکردن باید یه همچین ادبیاتی داشته باشه وقتی از هر قشری طرفدار داره در حالی که میتونست واژه ی بهتری برای بیان موقعیتش استفاده کنه! نظره شما چیه؟

صبا راد

صبا راد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی