|

افشاگری قریشی از تتلو و رسوایی های ناجورش؛ سحر گردنبند طلای مامان تتل رو پیچوند؟

سحر قریشی با انتشار ویدیوهایی در یوتیوب درباره امیر تتلو حسابی توجه ها رو به خودش جلب کرد و این وسط پای دنیا جهانبخت و مادر تتلو هم باز شد

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سحر قریشی این روزها تو فضای مجازی و علی الخصوص یوتیوب حسابی داره گرد و خاک بپا می کنه و با ویدیوها یا به قول خودش افشاگری هایی که در خصوص بازیگران و سلبریتی های مختلف به خصوص تتلو منتشر می کنه حسابی توجه ها رو به خودش جلب کرده است.

البته مشخص نیست که هدف سحر قریشی از این قبیل صحبت ها اونم بعد از گذشت چهار پنچ ماه چیه. آیا اون طور که دنیا جهانبخت گفته سحر خانم قریشی فقط به دنبال بدست آوردن فالوور در یوتیوب و دیده شدن ویدیوهاش هست تا به طبع اون بتونه درآمد کسب کنه یا به قول خودش به این پول ها و این مدل دیده شدن ها احتیاجی نداره و فقط قصدش افشاگری در خصوص امیر تتلو است تا دیگران گول اون رو نخورن و گرفتارش نشن!

اما بیایید کمی درباره ادعاهای سحر قریشی درباره امیر تتلو و رفتارهایش بگوییم: سحر قریشی گفته که با اجبار و متحمل شدن ضرب و شتم های فراوان از سوی تتلو خالکوبی کرده و در خانه‌ این خواننده زیرزمینی زندانی بوده است. قریشی همچنین مدعی شده بود که تتلو پس از مصرف مواد مخدر اقدام به آزارگری دختران جوان و کم سن و سال می‌کرده است.

امین فردین نیز روز گذشته در صحبت‌هایی متفاوت در یوتویب گفت امکان ندارد وقتی چند نفر مختلف چنین ادعایی کرده‌اند مساله دروغ باشد.

امین فردین همچنین مدعی شد سکوت دوستان و نزدیکان امیر تتلو سندی بر این ادعاست.

پس از این اظهارات سحر قریشی در استوری اینستاگرامی از فردین حمایت کرد و گفت باورش نمی‌شود فردین پشت دختران ایرانی درآمده باشد.

سحر+قریشی

این دو مدعی شدند تتلو دختران جوان را کتک می‌زند و مجبور می‌کند عکس خودش را خالکوبی کنند! در همین گیر و دار بود که صحبت هایی منتسب به دوست صمیمی امیر تتلو منتشر شد و به نوعی به ادعاهای سحر قریشی و امین فردین صحه گذاشت.

وقتی مادر امیر تتلو با سند و مدرک پشت پسرش درآمد

فریده وثوقی مادر امیر تتلو بعد از گرد و خاکی که سحر قریشی و البته امین فردین بپا کردند پشت پسرش درآمد با انتشار عکسی از گردنبند گران قیمتی که برای سحر قریشی کادو گفته بود و همچنین انتشار ویدیویی از حضور سحر قریشی در کنسرت پسرش خطاب به خانم بازیگر نوشت: 

این گردنبندی هست که من بک استیج بعد از کنسرت انداختم گردن خانم زندانی مثل اینکه گفته هدیه رو پس داده دروغ در دروغ هدیه رو به کی پس داده من که بعد از کنسرت دیگه این خانم رو ندیدم دروغگو

faride_vasegh_1700237610_3238150230548812914_1548029083

خانم زندانی تحت شکنجه بدون گوشی تو یهو فاز ورت داشت دیدی که مادر سلطان گردنبند طلا انداخت گردنت چون بغل دست سلطانم بودی نمیدونستم که خود شیطانی دستت رو میشه

واکنش دنیا جهانبخت به افشاگری های سحر قریشی درباره تتلو

در لایوی که امین و فردین و سحر قریشی ترتیب داده بودند دنیا جهانبخت هم وارد بحث شد و بر خلاف پیش بینی ها از تتلو حمایت کرد. جهانبخت در مورد سحر قریشی و صحبت هایش گفت: از نظر من سحر قریشی وارد ی رابطه احساسی شده و ضربه خورده و به همین خاطر داره این چیزا رو در مورد تتلو میگه که دید مخاطب هارو نسبت به تتلو تغیر بده

قریشی فقط دنبال اینه چنل یوتیوبش بیاره بالا وگرنه اگر تو میخاستی به مردم بفهمونی این ادم چقدر مریضه روی صفحه اینستاگرامت که دسترسی همه بهش آزاد تر و راحت تره میگفتی نه اینکه بری یوتیوب ویدیو اپلود کنی که اسم امیر تتلو ویو و پول بگیری

دنیا+جهانبخت+و+سحر+قریشی

واکنش امیر تتلو به صحبت های سحر قریشی

امیر تتلو درباره صحبت ها و اتهاماتی که سحر قریشی بر علیه او مطرح کرد تنها یک ویدیو منتشر کرد که خب پر از صحبت های زشت و غیر قابل پخش است. تتلو در بخشی از این ویدیو به ادعا های سحر درمورد اجباری بودن تتوهاش این طور پاسخ داد: این بازیگر قبلا تتو داشت و من با هزینه بیشتر از سی هزار دلار تتوهای او را درست کردم. او مدعی شد تمام امکانات را برای سحر قریشی فراهم کرده و خودش مدام تتو را نصفه کاره رها می کرده و فردا دوباره می گفته می‌خواهم کاملش کنم.

امیر+تتو+و+سحر+قریشی-+وقت+صبح

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی